Det här med väskor ..

publicerat i Väskor;
 
Vad är det med oss kvinnor ( inte alla) och väskor egentligen? den frågan har jag ställt mig många gånger och alltid samma svar.
 
Just love theme, kan inte komma på någon bättre förklaring, men hur många kan man ha liksom? man måste ha plats oxå vilket inte vi har här, jag har haft väskor i hallen i lådor under sängen i min garderob.
 
Men jag vill ha plats till annat med, så nu har jag sollat bort en del av dom. sålt av lite faktiskt, kan ju inte bara samla.
 
Jag uppskattar dom jag har kvar som jag fått av maken vid högtider, dom är kvar här. 
 
Har väl 5-6 väskor kvar sen nån andra ...dessa 2 gillar jag vill gärna ha den understa i korg <3 
 
Gillar du väskor?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Väskor är ju himla roligt, och så fina dessa är! :D <3

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Ja, det gör jag verkligen och den rosa är så fin!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Bi:

Jag älskar väskor en fin accessoar. Den rosa supersnygg var finns den att köpa ?

Kram fina Eva ❤

Svar: på hm finns den kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ullie:

använder väskor i perioder o va bra då ja hoppade på kryckor då va den me inne tom :

fin morgondag min fina vän <3 kramiz

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag är nog väldigt okvinnlig för jag går inte igång på varken väskor eller skor.
Just nu har jag ryggsäck, det klarar nacke och axlar av bättre.

Kram och ha en fin dag!

Svar: Ja det är skönt med ryggsäck kram vännen
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Väskor har alltid varit min last tidigt men nu på äldre dar köper jag inte lika mkt 🌟skulle dock vilka äga en tjusig Chanel 🌟kram

Svar: Ja jag kan inte klaga har 2 guess, 1 LV, 1Gucci, 2 burberry kram fina
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Suzanne:

Jag är nog väskoman ;)
Älskar väskor till max, verkligen och hur kan man ha för många?
Går det ens? ha en bra tisdag!

Svar: ha ha nä precis det kan man inte ✌ ha du med en fin onsdag
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :