Kärlekens dag

publicerat i allmänt;
 
Kärlekens dag ja mest för affärerna, men oavsett så firar vi om vi är lediga vill säga. 14 feb idag 2019 idag skall vi äta gott se på film i kärlekens tecken en dag med extra mycket kärlek alltså.
 
Ut & fota lite ville jag gärna göra, fika skall vi hinna med, en dag för oss 2 helt enkelt. Men kärlek är inget man bara säger tex jag älskar dig utan för mig är det ännu viktigare att visa det i handling.
 
Att alltid låta kärleken växa & pyssla om den respektera den, låta varandra vara just den man är, lyssna på varandra, stötta varandra ...
 
Idag blir en dag med tid för oss & vår kärlek ...<3 <3 <3 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram <3
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av petra:

underbart med kärlek:) Detta år har jag ännu inte lyckats konsumera ngt till man o barn,vi ska fira med godsaker ikväll och skippar presenterna vilket är ovanligt gällande mig;) kramar kramar

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Absolut går denna dagen i Kärlekens tecken ❤

Kram fina vän ❤

3:e kommentar, skriven , av vicky:

helt rätt, det ska visas inte bara sägas! tack för den fina gåvan! vilken fin start på min dag! bästa svärmor!

Svar: Så lite så mest en gest min kära svärdotter ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Härligt med lite fotande och hoppas det gick super! :D

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Helt rätt! Här blev det dock inte så mycket av den varan. Jag har jobbat hela dagen men Husse fick i alla fall en chokladask av mig. Själv blev jag lottlös...

Kram och ha en fin alla hjärtans dag <3

6:e kommentar, skriven , av ullie:

mysigt o fota när ljuset är bra men här idag mörkt o s int igår ? konstigt

ja köpte dem i grekland köpte bara två ångraar mej nu :D
kramizar

Svar: gumman jag kunde inte kommentera hos dig i dag ...kram hjärtat
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av eval8:

Jag har spenderat eftermiddagen på Leos lekland med min fina 10 månaders kavaljer. Sämre Alla hjärtans dag kan man ha ;)

Svar: Det var ju inte fy skam :)
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det är viktigt att vårda kärleken.
Hoppas ni hade en fin dag i kärlekens tecken!

Kram

Kommentera inlägget här :