Lördag förmiddag

publicerat i allmänt;
 
Jag bjuder på en bild från akropolis som ger mig den där känslan av just Grekland, an plats jag besökte första gången i fjol, en plats som får mig glad, en plats som får en att säga wow.
 
Men då var det lördag förmiddag jag gick upp 11.00 kunde sovit längre men var sugen på kaffe, så nu har jag det här sidan om. Dagen är oplanerad jag har oftast inte den planerad då maken jobbar  natt.
 
Sen är jag så trött i kroppen att jag behöver tid att göra inget alls. men det kommer 2 favorit program för min del ..
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Hoppas du får en jättebra dag! :D

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jobbhelg för mig!!🙈njut av att bara göra just ingenting.....det behövs såna dagar oxå i vårt stressade samhälle idag!!❤Kramelikram//Ann

Svar: ja jag har min nästa hehe ha det så gott d går kramen
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Härligt med sovmorgon och ha en fortsatt fin dag! :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi har varit en sväng hos Mellan, så mysigt hon bor så pass nära att det går nu! Sen var vi och hjälpte mamma ett tag. Nu närmar sig mello-plågan, men Maken gillar ju. E-L

Svar: bra smak av mannen ;) jag skall oxå se :)
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt med en oplanerad dag och att disponera sin tid. Har haft Sn jättebra lördag med barnbarnen och varit i Uppsala och ätit god grekisk mat med dem och dotter. Jättemysigt! Kvällen hemma. Kram och trevlig kväll.

Kommentera inlägget här :