Vår igen

publicerat i allmänt;

Dagarna springer förbi i en blixt fart hann inte med bloggen igår det var ju så fint väder så jag gick hem sen inom yngsta för en vilo pause och toa besök.

Sen hem hämtade ut mina silbrillor men gud va bra dom satt & såå sköna ett bra köp med andra ord. Fixade mat duschade sen blev det soffhäng.

Sov gott i natt ville inte alls gå ur sängen, men fick springa till bussen, fast jag har ett ordspråk ~ spring aldrig efter varken bussar eller karlar, det kommer alltid en ny~men kom i tid alla fall. Har rast nu varit på torget med min boende köpt tulpaner till deras bord, njutit av solen an stund...

Blir apt efter jobb så sen hemgång idag, ledig i morgon sen jobb lörd - månd innan ledig tisdag nja ledig o ledig massa att göra den dan. Bla sjukgymnast sen frissan, vilket skall bli skönt.

Hur ser din dag ut?

Kram 💙 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Jag har bara tagit det lugnt. Oroat mig förB5, som mår fortsatt dåligt.
Önskar dig en skön kväll.

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag har bara jobbat och jobbat och snart är det dags för sängen.

God natt för i dag!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag hade läkarbesök igår så jag promenerade in till byn.
Idag däremot har jag inga planer så jag håller mig hemmavid.

Kram och ha en fin Fredag!

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Passa på och njut av vårdolen!!
Idag blir det en tur till La Palma stad. Idag är det nämligen helg här dvs Mallorca dagen. Så vi får väl se vad som bjuds på denna dag. Trevlig dag vännen// kram

Kommentera inlägget här :