Fri fredag

publicerat i allmänt;
 
Morgon & klockan är 11.00 men vad gör det när man är ledig, idag bara men man skall njuta av tiden vilket vi gör så klart, äta frukost och sen skall jag iväg & fika med min svärdotter.
 
Skönt för nu blir det inte sovmorgon på 3 dagar, men det är ok ändå jobbar man med glädje och ser fram emot att spara pengar för resor som kommer ..
 
Grå väder hos mig men det tar jag med en klackspark, för mig är ledig tid viktigare oavsett väder ha ha ha 
 
Det blir en mysig dag dag med pizza i kväll och nån film inte uppe för länge för jag börjar 7 i morgon ..
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilka härliga planer du har och ha en fin dag! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilket bra upplägg för en ledig dag! Själv slutar jag vid lunch och då åker jag hem. Frisörbesök väntar och sedan så ska jag bara koppla av!

Kram och god fredag <3

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Härligt med en ledig fredag som du kan använda till trevligheter. Jag önskar dig en mysig fredagskväll! Kram

Kommentera inlägget här :