Grön skönhet

publicerat i hudvård;
 
Vi som bloggar får ju ibland förfrågan om samarbete, men jag är av den att jag vill inte göra samarbete om det är något jag inte står för, för mig är det viktigast.
 
Nu har jag hittat 3 underbara produkter som jag är så glad för & grön hudvård är precis vad detta är, jag hittade dem av en slump & blev genast intresserad & så är deras produkter www.softskin.se du kan själv läsa och se hur bra det är.
 
Jag märker hur mjuk min hy är efter detta vitamin serum för just ansiktet & mogen hy, och visst finns för alla andra oxå. Man frågar och får kunnig personal så får man hjälp om man inte vet vilken typ av hy man har.
 
Även mina fransar behöver vitaminer, då jag såg min syster fått långa trodde jag hon hade lösfransar, nej nej det är serum så nu vill jag ha lika fina och sante kommer hjälpa mig med det.
 
Att detta finns är jag glad för, Anna som driver detta har många års erfarenhet inom läkemedelsbranchen, allt som finns hos SOFTSKIN.SE kan du känna dig trygg med, då hon brinner för ekologisk hudvård som gör väl för hud & hälsa.
 
Jag kommer att ge er resultat av hur min hy lite längre fram, men jag tvekar inte men vill ge er ett ärligt svar ..butik finns även i Malmö vilket gillas. 
 
Att ha ekologiska produkter är ett STORT plus för min hy som är just mogen hy. 
 
Låter det lockande, eller vill du prova? kika in på deras fina hemsida som du hittar  du här softskin.se 
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Självklart ska man stå för det man skriver även när det är samarbete. Härligt att du fått något som du gillar! Kram

Svar: Ja det är inget för mig att skriva om saker jag inte gillar...hoppas du har det bra kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anneli:

Det är fint med långa ögonfransar, jag har rätt så långa men det skulle vara lite roligt att få längre.. Kanske man skulle prova på =)

Ha en fin kväll kram ♥

Svar: Jag bara älskar dessa produkter, ser redan en ändring på mina fransar så blir fint till sommaren 🙏kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Har fått testa lite från Softskin och älskar dem! Så bra grejer :D

Svar: roligt att du tycker så med 💙
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av blondina:

wooow tack för tipsen :) sv; Jag går på alla typer av vitaminer men stress, och annat som skett som jag har tänkt mycket på..och allt jobb.. de blev för mycket så då hjälper inte vitaminerna så bra :P Kram fina du

5:e kommentar, skriven , av ullie:

jag är ju int för samarbete i vanliga fall o är kanske lite som du me
men har tänkt nu när ja tycker allt är trist o går i grått så ja har sagt ja så får vi se hur det går
ni får väl säga till mej detta går inte mera ha ha

fin dag min vän

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jättefint att du hittat produkter som fungerar bra för dig. Jag kör med de jag fått på recept av min hudläkare och i övrigt med Cliniques produkter som är jättebra för mig.
Kram!

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Härligt när man hittar bra produkter för marknaden är rena djungeln tycker jag!

Själv tackar jag ner till samarbete för jag tycker att den ersättning som utgår är på tok för låg.

Kram och god fredag!

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Inget jag provat eller ens sett men jag surfar sällan på sidor med skönhetsvård.
Jag är som jag är.

Ha en fin dag!
Kram

9:e kommentar, skriven , av petra:

åh detta frans serum skulle jag vilja testa:)hahadu får titta in till mig senare igen;) tack fina du och självklart skulle det vara kul att komma till malmö o träffa dig:)jag ringer någon dag,kramar

Svar: såå välkommen hjärtat det vet du :) kram jaghar varit inne hos dig idag :)
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Har du testat Sante's ögonfransnäring än? Är lite sugen på att testa den men skulle gärna vilja höra lite om vad som tycks om den, om det blivit några biverkningar eller så? Är lite nojig eftersom det är en produkt nära ögat. Vore därför kul att höra vad du tycker :D

Svar: Ja jag har snvänt den utan något alls som är dåligt dock har mona fransar blivt längre 🙏 prova den
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :