Vackert ...

publicerat i allmänt;
 
Var ute en sväng i söndags med maken, jag ville ut på denna plats för jag vet att det är så vackert här, men det får mig även att tänka på en viss frihet min mamma avståndet mellan 2 olika länder...
 
Havet havet håller jag så kärt, som min mamma sa havet ger o tar så mkt och visst är det sant. Det finns en viss ro att vistas vid havet ..
 
Att höra bruset, vågorna det blå som ofta är olika skiftningar pga vad som speglas på havets botten, som i Grekland på vissa ställen är havet turkost blått vissa en helt annan färg ...
 
Jag älskar havet & har turen i livet att få bo så nära att jag ser det från vår lägenhet <3 
 
Vad känner du för havet?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag älskar havet!/E-L

Svar: Jag vet 😉
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Härligt med havet🌊💙
Hoppas att du får en fin kväll
Kramar ❤

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

Så vackert. Gillar med havet. Det ger en sinnesro :)

SSRI- pepparat fungerar ju olika så hon kanske skulle haft en annan sort. Så blev jag på citalopram, men på sertralin mår jag bra och blir av med min oro och ångest :)

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

För mig betyder havet otroligt mycket så jag skulle aldrig kunna tänka mig att bo i inlandet. Även himlens färg påverkar starkt hur vattnet ser ut. Vilken vacker bild <3

Kram och god kväll!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Bilden är jättefin"
Havet dras jag till som en magnet. Och när vi är i den spanska sommarstugan blir det dagliga långpromenader längs havet och gärna restauranglunch med havsutsikt.
Men havet har också oanade krafter och jag har sett nu vad som hänt på Åland och både i Thailand och andra delar av Asien där stormen dragit in. Så jag har väldigt respekt för havet.
kram!

Kommentera inlägget här :