Ännu en varm dag ..

publicerat i allmänt;
 
Ja en dag i värmens tecken, jag har bara gått o lullat o skönt är det, gick ut köpte en glass, sen hem igen. Alla jobbar o jag åker inte själv till stranden inte så kul.
 
Blir hemma, är på balkongen, skall sen fixa mat, bara slappa tycker nästan det är för varmt ute om man inte ligger vid havet.
 
Tur att det blåser ute annars så är det för varmt, 22 gr är lagom tycker jag he he 
 
Pratade i mobil en lång stund med en going från bloggvärlden, såå trevligt har vi när vi pratar tack gumman.
 
Nu skall jag tvätta ..
 
Vad hittar du på med idag?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Har också bara varit inne. En kompis kom på lunchen, sen har jag bara suttit och läst.

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt öfr dig med en ledig dag och bara ta det lugnt. Man måste ju inte göra så mycket. Varmt och fint i Stockholm idag så jag var ute med en väninna och gick en promenad längs vattnet. Mysigt att slå sig ner på en servering med lite gott i glasen och en sallad.
Nu hemma och sitter på balkongen. Så skönt.
Önskar dig en fin kväll-
kram!

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Själv tvekar jag inte inför att cykla själv till stranden men i dag blev det barnvaktsuppdrag i stället så vi stannade i trädgården.

Kram och ha en fin kväll <3

Svar: Ja o min cykel är punka hehe sov gott kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Bi:

Jag har cyklat runt lite idag köpt blommor som skall sättas på graven imorgon köpte en klänning på Emmaus suttit i parken där jag bor och filofiserat nu äre snart läggdags för mig klockan är 22.40 !

Kram fina bloggvän ❤

Svar: sov gott hjärtat kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vi har haft ganska så varmt ett tag men idag så regnar det.
Ljuvligt skönt!

Kram och ha en fin dag!

Svar: Vi har sol o värme regnade igår kväll kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Tack själv goding:) ja avet e ju skönast när det är så varmt men inge kul att ligga ensam,jag hade gärna kommit om jag bodde närmare:) kram

Kommentera inlägget här :