Ett besök & lite med hem

publicerat i allmänt;
 
Åkte faktiskt hem till syrran o hennes make som bor nere i Skanör, det var länge sedan vi träffades januari tror jag det var.
 
Men svårt att få till det ibland så nu gjorde vi slag i saken, en fika en semla och med hem massa tidningar som syrran har läst, själv köper jag nästan aldrig tidningar som dessa.
 
Blir mest mode magasin eller resemagasin, väl hemma värmde vi maten som vi åt igår kinamat ...skönt att slippa göra mat faktiskt.
 
Blir lite serie eller film innan sängen, jobb 07.00 i morgon, sen blir det en kaffe på stan efter jobb med min väninna.
 
Orkar inte egentligen, men sen rullar veckan på med jobb och annat så det får bli så i morgon.
 
Har du haft en fin söndag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ullie:

va roligt o träffa syster vi träffas inte heller ofta men det beror väl mest på mej
hoppas du orkar med en liten kaffe i morg då ibland så ger det energi tillbaka så man orkar bara för det

fin måndag min vän kramar om o natti

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag får veckotidningar av min pappa.
Har flera olästa kassar.

Kram och ha en fin Måndag!

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Och jag får veckotidningar av mamma... som får dem av nån annan.
Förklara det där med High Chaparall, då är du ju inte skåning???

Svar: jo det stod att msn skulle förklara nåt om sin stad utan att säga var man bor, i Malmö skkuts det en hel del vissa skojar om att vi bor i just high chapparall 🤣🤣🤣
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Aha, tror dock de flesta tänker på Småland och nöjesstället med det namnet😜E-L

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Aha, tror dock de flesta tänker på Småland och nöjesstället med det namnet😜E-L

Kommentera inlägget här :