Då kom det tillbaka

publicerat i allmänt;

Smärtan i knät har varit ok fram tills nu för 2 tim sen, smärtan är för jävlig på ren svenska, tog en promenad o det känns svullet inuti. Ligger o vilar då maken tar en dusch sen min tur.

Ska ner på favvo stället ta en dricka kolla folk, bara vara såå skönt, tog en alvedon hoppas det släpper  om en stund.Har badat idag så skönt 4 timmar va vi på stranden, får ta det lugnt för solen.är stark. Är så röd vid ärmhålan känns inte så skönt hade solskydd 30 ...

Kroppen börjar sakta slappna av från allt jobb, det märker jag för jag är helt slut när vi kommer hem från stranden. Men vibstor trivs här det är lyx i livet att få vara tillsammans oavsett sol eller inte..träffa svärmor ja vi har det super.

Önslar er en skön kväll hoppas ni har det bra.

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken otur med ditt onda knä :-( Bortsett från det så hoppas jag att ni kan njuta. Känslan av att varva ner är inte fel. Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Det låter skönt med semester. Men som du säger ta det försiktigt i solen den är ju stark. Ha en fortsatt härlig semester och hälsa maken så gott.
Kram 💖

Svar: Tack vännen hälsa du med va rädd om dig kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att gå ner i varv och inte ha några som helst tider att passa och ta dagarna som de kommer. Trist med ditt knä och hoppas att det snart gör mindre ont.
Kram från ett skönt Spanien

Svar: Idag har vi inge haft nån sol så varit ute o kört runt i bergen fikat ute o haft det super gott...njut av din vistelse kram feån mig
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :