Fin besök på stranden

publicerat i allmänt;
 
Kommer ner till det enda parasollet som finns här, vecklar ut våra solsängar som vi bär upp o ner dagligen, eller maken gör det jag tar det andra.

Idag började inte stranddagen som den brukar för idag kom fårherden med sina söta får, även vallhunden passade här. Nyfikna så luktade dom på mina saker.

Ja dom går lite varstans, jag ser ju aldrig sånt på turistorterna tex, fredag idag blir pizza ute vi bjuder ut svärmor sen blir det frappe o glass.

Är det fredag så är det 🥰

Hur ser din fredag ut?
Kram o tack för  i följer med på min resa.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det var onekligen ett oväntat besök på stranden och inget vanligt inslag på turistorterna. När yngsta fröken arbetade utanför Kalamata så mötte vi får lite varstans. Det var ingen utpräglad turistort utan bara en liten by och då blir det helt annorlunda.

I dag ska jag bara uträtta några ärenden och i kväll blir det lite gott att äta. Skönt att vara ledig.

Kram och ha en härlig fredag <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Lite roligt när man kommer utanför turistorterna att det mer genuina livet pågår.
Förstår att ni har fina dagar och verkligen kan koppla av.
Har det jättebra i den spanska sommarstugan med många trevligheter.
Trevlig fredag!
Kram!

Svar: javisst är det så, ja att ni har det bra tvivlar jag inte på alls, men alöt har ett slut på tisdag åker vi hem men hinner med många sköna timmar innan dess ju...njut du med Ditte ha en fin fredag kram 💙
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad kul med fåren. Här hemma hade man blivit chockad av det.
Vår fredag bestod av Bo Olssonbesök, god grillning och en kväll hos grannarna. E-L

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad kul med fåren. Här hemma hade man blivit chockad av det.
Vår fredag bestod av Bo Olssonbesök, god grillning och en kväll hos grannarna. E-L

Svar: låter mysigt ja dagarna går fort njut på för det gör vi ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :