Kommande nya posters till hallen

publicerat i inredning;
Då hallen går i vitt och svart klinkers golv vill jag hålla mig till den färgskalan och jag gillar dessa som jag valt ..
 
Skall ha vita ramar till dom så det kommer bli super fint på plats, det behövs inte alltid så mycket för att förändra lite till det bättre.
 
Skall ut och träffa dottern med sin kille o barnbarnen en sväng, för i kväll skall jag bara vara hemma och ha det gott.
 
Ta ett glas bubbel kanske för att jag kan :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åhh dessa var ju verkligen otroligt fina måste jag säga!! :D <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kram
Viveka

3:e kommentar, skriven , av Wifeey:

Så snygga posters :D
De kommer bli riktigt snyggt :)

4:e kommentar, skriven , av Gerd:

Väldigt roliga och häftiga, men inget jag skulle sätta upp. Det hör till ungdomen.
Kram !

5:e kommentar, skriven , av petra:

coola posters, vill oxå ha fler svart/vita till hallen men måste spackla o måla väggen först haha, så gott med bubbel de drack vi i går kväll,kram

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Kul att förnya lite. Och ibland räcker dte att plocka bort eller flytta om lite. Hoppas du haft en bra lördag.
Kram

7:e kommentar, skriven , av Ullie:

jjätte fina posters . vita ramar ? kommer bli superfint det väntar vi på då
hoppas du fick härlig ti m barnbarnen allti mysigt ju
ja yärr pengar behövs ju
du får vila dej så u orkar jobba sen
kram fina

8:e kommentar, skriven , av Carro:

väldigt snygga!

9:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det är alltid roligt att förnya sig genom olika inredningsdetaljer!

Kram och ha en fin 1:a advent <3

10:e kommentar, skriven , av Svärdotter :

Ser ju ut som freddes tattoo händer :)

Svar: eller hur 😀
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :