Ett kvälls inlägg..

publicerat i allmänt;
 
Ett kvälls inlägg på bloggen, skall snart i säng efter en hektisk dag på jobbet och utflykt med jobb. Fixade mat kollad fotbollen eller kollar gör vi.
 
Satsade lite på oddset mest för skoj skull, en 20 på 5 olika resultat. Imorgon är det yngstas son lilla D som fyller 7 år och lite fika är vi bjudna på ..
 
Var på Vellinge blomman med våra brukare idag eller en del av dem och det var trevligt tyckte de. Matchen är spännande men jag måste få min sömn så får hoppa mot min vilja, ha ha ha 
 
Just nu full rulle ....
 
Hoppas ni haft det fint, och sov gott på er 
 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Så fin bild vännen ,kul med kalasfirande av barnbarn ,kramar så hörs vi💕💕💕

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Fotbollen struntade jag i, är inte intresserad.
Ha en fin Onsdag!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ett besök på Vellingeblomman är inte helt fel fast när det närmar sig Halloween brukar det vara för mycket folk. Fotbollen såg jag inte men läste att det blev oavgjort. Inte det sämsta. Så mysigt med födelsedag och firande.

Kram och ha en fin onsdag <3

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Jag tittade inte, men när Maken kom upp och la sig var han irriterad på resultatet.
Ha en fin onsdag!

Kommentera inlägget här :