Hållbar makeup

publicerat i Smink;
 
Om man sminkar sig & har ett intressen av det så vill jag här visa en super bra primer, den har du under din fondation i ansiktet,denna lägger sig som sammet i ansiktet & gör att det håller längre.
 
Har en annan nu men inte lika bra dock, så jag kommer återgå till denna igen när min nuvarande är slut.
 
Pris ca 105 kr på nordicfeel kanske finns på andra ställe billigare, dock tvekar jag om det.
 
Den käns underbar att stryka på i ansiktet en ren sammetskänsla helt enkelt, nej detta är inget samarbete utan jag gillar denna produkt.
 
5 av 5 får den av mig ..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tess:

ÅHH tack för tipset gumman :) <3

2:a kommentar, skriven , av Carro:

det var ju ett bra pris :) själv har jag aldrig använt varken primer eller foundation

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Använder inget sådant eftersom mitt ansikte numer inte tål liknande syntetiska produkter. Får bara använda speciella ansiktskrämer utan kemikalier. Men fint att du hittat en kräm du är nöjd med.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Gerd:

Fint att du hittat ditt val! Jodå, jag är intresserad av produkter för hyn. Men jag sminkar mig aldrig
Jag har lyckan att ha en bra hy så jag är sparsam. Just nu har jag hittat ett bra serum och dag och nattcreme. Kram!

5:e kommentar, skriven , av Ullie:

ja gumman det är nog bra men ja e så dålig på sånt där har nån från mary cay hur det nu heter ha ha inte ens det kan ja =)

kramar om o hoppas du piggar på dej <3 ❤️

6:e kommentar, skriven , av Sarah:

Vilket bra tips :) Själv använder jag inte fondation men najs för dom som gör det :) Oftast är det ju billigast att beställa på nätet :)

Kram

7:e kommentar, skriven , av petra:

så kul med tips, jag är asdålig på primer men nu är jag så intresserad och måste skaffa en och denna var ju bra pris på oxå:) kramar

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag använder sällan make up och gör jag det ids jag inte hålla på med en massa bök, det blir oftast bara mascara men bra tips för dom som gillar sånt!

Kram och ha en fin dag!

9:e kommentar, skriven , av Znogge:

Tack för tipset. Det är rena djungeln att hitta rätt så denna noterar jag.

Kram och god kväll <3

10:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Denna måste jag spana in kram

Kommentera inlägget här :