Nytt på väggen

publicerat i heminredning;
 
Ibland känner man för att byta ut något och det krävs inte så mkt för att det skall kännas som en förändring i hemmet.
 
Denna skall vi rama in & byta ut den mot en fjäder som vi har i dag jag älskar dessa, lite bohoo stil.
 
Även fodral till våra 2 kuddar skall jag hitta och byta lite jordfärg beige som går in i det vita.
 
Lite ljus som luktar och nån växter så vips blir det super fint :) 
 
Brukar du byta ut något i hemmet, när du vill förnya?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Bytte faktiskt gardiner ikväll!/E-L

Svar: trevligt 😀
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åhh den postern har faktiskt jag, älskar motivet! Så snyggt :D <3

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Ganska lite. Brukar använda det vi har men byter platser på dem. Har mycket vad gäller kuddfodral, gardiner och annat och en del är bortplockat. Tar fram det och byter. Och då blir det som nytt. Har satsat ganska mycket på bra kvalitéer och då står det sig. Tittar gärna in på Svenskt tenn, Nk och Zara home för inspiration och ibland blir det lite nytt också.
Byter inte tavlor så ofta men ibland kommer nya in och då hänger jag om.
Fin affisch att rama in. Blir säkert jättebra.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Inte så ofta men det händer.

Kram och ha en skön Måndag!

5:e kommentar, skriven , av znogge:

Visst är det kul att förnya sig hemma och det är detaljerna som gör det!

Kram och ha en bra dag <3

6:e kommentar, skriven , av Gerd:

Kan inte kommentera på ditt måndagsinlägg. Provar här i stället:

Mulet och blåsigt men jag tycker det är skönt. Vilar upp mig efter helgen, jag med. Resan hem var trasslig igår. Lite gospel till kvällen, så nöjd. Kram

Svar: Hej Gerd vet inte varför det blir så ibland..men nu kom den fram 😀 låter som du haft det bra kram å fin måndag
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :