Ett lugn..

publicerat i allmänt;
 
Att befinna mig i en grekisk kyrka ger mig ett otroligt lugn, vi hittade ju en del under vår vistelse där & här är en pytteliten kyrka.
 
Tänder alltid ljus för mamma,pappa,svärfar, oavsett hur många kyrkor vi besöker. Jag har det som ett litet måste vid varje resa till Grekland.
 
Men nu är man hemma, har tvättat upp allt, fixat det som skulle göras, satt ner väskorna i källaren.
 
Inte från i januari behöver vi dom igen, men då är det vinter så det kommer kännas konstigt, då jag/vi inte rest från vinter till sommar förr.
 
Idag torsdag skall passa dem minsta barnbarnen en stund när dottern är på föräldramöte. Annars inga planer alls.
 
Min förkylning vill inte ge med sig & det är nog därför jag känner mig så trött om eftermiddagarna/kvällarna.
 
Nu skall jag njuta av kaffet mitt ..
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paula_liinas :

Här är även jag förkyld, känner mig frusen. Blir en lugn dag. Imorgon iväg till Vasa igen

Fin dag till dig vännen Kramar

2:a kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Har också gått och blivit lite förkyld. Så tråkigt :( Hoppas du får bli helt frisk snart!

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad jobbigt att du har blivit förkyld och det har jag också åkt på. Ha en fin dag! <3 Kramis

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Att resa från vinter till sommar är en underbar känsla och slår det mesta så ni har något att se fram emot.

Krya på dig och ha en fin dag <3

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Ja, kyrkor tittar jag gärna in i både om jag är här hemma i Sverige och reser eller utomlands. De har alltid en historia att berätta.
Skönt att ni landat hemma och ordnat med det som ska ordnas.
Jag reser iväg tidigt i morgon och har lite att ordna med innan dess. Men en dag hammavid blir det idag.
Kram

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag är hos B1 och B3. Innan jag körde skrev jag ett långt inlägg på bloggen. När jag skulle publicera försvann allt utom bilderna.... kul va?🙄🥴E-L

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag är hos B1 och B3. Innan jag körde skrev jag ett långt inlägg på bloggen. När jag skulle publicera försvann allt utom bilderna.... kul va?🙄🥴E-L

Svar: Nä fy vad störigt grrr
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Ullie:

gick det bra hos frissan ? så härligt att bli ompyssla ja blev rätt nöjd
iag varit me maken på jobbet kul
hoppas det blev en mysig stund me barnbarnen kramizar

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Mina dagar innebär jobbsök och lägenhetsfix!

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Roligt att ni har en resa att se fram emot till vintern.

Kram och ha en skön Fredag!

11:e kommentar, skriven , av petra:

Krya på,idag skulle min mamma fylla år så jag tänder ljus för henne i kväll här hemma,kramar

Kommentera inlägget här :