Nyhet inom eucerin serien

publicerat i hudvård;
Jag använder denna serien av produkter för ansiktet & kroppen, just denna produkt är ej testad av mig, men låter intressant då jag är super nöjd med dom andra krämerna jag har.
 
Just nu är det kampanj på alla  eucerin vill man ändå prova så varför inte nu? jag har duscholjan och bodylotion som bara älskar.
 
Nej detta är inget samarbete utan hög kund nöjdhet bara *s* själv tänkte jag prova den just ligger priset på 284kr annars över 350kr ..
 
Har du provat något ur denna serien?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Jag hade Eucerin dagcreme i många år, även duscholjan.
Jag har varvat med lite olika märken. Ibland har jag Lidls eget märke Cien, mycket bra.
Just nu är jag inne på Rituals, bara älskar det.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Ja, det har jag och de brukar ha bra produkter.

Kram och god kväll <3

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag använder det jag hittar i hyllan när jag handlar. Har ingen koll på märken, det mesta funkar bra för mig. Skönt tycker jag! / Freja

4:e kommentar, skriven , av Ullie:

kul att pröva om det är samma å blir du fat där oxå hi hi
önskar en fin torsdag nu nedräknning mot helgen .. igen
fin torsdag kramizar

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej det är inget jag provat.
Hoppas din Torsdag blir fin!
Kram

6:e kommentar, skriven , av Paula_Helenas💕:

God morgon
Regnig dag här o mörk🌧🌧Inte provat detdär nej
Fin torsdag till dig vännen Kramar ❤

7:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Älskar märket och bra tips! <3 Kramis

8:e kommentar, skriven , av Veiken:

Min man använder deras duscholja och är jättenöjd med den. Själv har jag coc-nut serum som jag köper i Thailand. Jättebra! Ha det gott!
Kram

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Har ibland deras hudkräm men använder mest den jag fått av min hudläkare på recept. Men jag är också förtjust i Biotherm, Clarin och Ritulas produkter. Hoppas du blir nöjd.
Kram

10:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Aldrig testat det märket men har hört mycket bra om det från andra! :D KRAM

Svar: Är tävlingen avslutad hos dig? kram
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av Bi:

Efter tips från dig så använder jag Eucerin både tvättkrämen, kroppslotionen (som dessutom luktar ljuvligt) deodoranten och ansiktskräm till maken som passar honom. Nu ska jag beställa en ny ansiktskräm till mig för torr hud för den jag har funkar inte längre men jag fortsätter best från Apotea och Eucerinprodukterna .!

Kram vännen 👌♥️

12:e kommentar, skriven , av petra:

Tror jag bara testat denna i dusch olja men gillade den:) stor kram vännen och hoppas du får njuta av kvällen.

Kommentera inlägget här :