Tröst köp ..

publicerat i shopping;
Ja som ni vet  blir det ingen resa i juni för oss, så jag tröst shoppade dessa sneakers & matchande tröja från CK
 
Hoppas det är lika fint irl då det kommer, klickade hem det från nätet. Har en del vår nytt nu som jag klickat hem.
 
Älskar vita sneakers och det är så snyggt, men man får underhålla dom så dom behåller sin vita färg.
 
Skall snart plocka undan dom vinter tjocka bootsen för jag behöver dom inte mer tror jag alla fall.
 
Längtar du till våren?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Snyggt det du beställt. Visst längtar jag efter ännu mer vår. Men känner inte direkt nu för så mycket nytt i klädväg. Handlar inte kläder via nätet utan vill helst se och känna kvalitéer innan. Och prova. Men säkert blir det en tur till NK. Bra märken och jag brukar hitta en hel del. Alla märkesvaror finns ju där. Så det räcker med att gå till ett ställe. Det blir ju inge resor här heller. Men vi får hitta på annat trevligt att göra.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det går fort utan att längta. Man ska ju njuta varje dag, så jag försöker tänka så. Men vår är bäst!/E-L

Kommentera inlägget här :