Invigde min nya hatt & kaftan ...

publicerat i allmänt;
 
Jag invigde min kimono & hatt igår och det var perfekt i värmen som var, inte direkt sol i ansiktet, luftigt klädd då det är pure silk från Bali ...
 
Kändes ljuvligt mot kroppen, vi var ute lite & köpte det sista för badrummet, sen var vi en sväng på vibes såg stå upp komiker, vår granne uppträdde.
 
Tog en islatte, sen åt vi middag på balkongen så vi hade en underbar dag. Åkte aldrig till stranden så vi sov länge och har ingen lust att trängas vid 12 tiden där.
 
Men äverlever, vi var ute det är skönt bara det. Idag skall vi köra ut lite bara, för att senare göra mat inför veckans jobb. Matlådor är ett måste då vi jobbar båda två.
 
Vad hittar du på med denna söndag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Snygg och perfekt klädsel en sommardag! Hittills tar vi det bara lugnt men funderar på om vi ska cykla ner och bada. Det beror på hur vädret utvecklar sig...

Kram och ha en fin söndag <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så snyggt på en snygg kvinna!! Gillar färgerna på kimonon=) Så härligt med en tur på stan och kaffe. Så dkönt att kunna dinera på balkongen. Spännande att få se ditt badrum=) Här är söndagen en vilodag efter en sen lördagsnatt. Ta hand om dig ❤
Biggeros.blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Perfekt med hatt för att skydda ansiktet. Jag har ett antal men de är knepiga att bära om det blåser. Då har jag keps med lång skärm.
Och visst är det skönt med siden. Har ett antal plagg i det och det bästa man kan ha om det är varmt. Jättefin kaftan.
Vi är på väg ut en sväng- Ska hitta ett bra ställe för en sen lunch
Kram och trevlig söndag

4:e kommentar, skriven , av Gerd:

Du är så vacker i den här outfit´en! Snygg och skön kaftan. Jag har bara en och den är i siden. Har visat den på bloggen, den är röd och med mönster. Dock har det inte varit den värmen igen så att jag kunnat använda den sen juni.
Jag har varit på trädgårdsfika med ett tjugotal personer. Ingen sol och värme men slapp regnet förutom tre droppar, så nöjd ändå.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Amanda (Swedish Passport):

Lät som en riktigt härlig dag! :)

6:e kommentar, skriven , av Ullie:

ja men matlådor är bra .
vi har tagit det lugnt hela helgen o skönt är det
du va jätte fin ja skrev väl det på insta söta gumman <3

sov så gott o ha en bra jobb dag i morg kramar

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Finaste Eva 😍ja är det sommar klär man sig därefter 😎så mysigt , Du får visa badrumsprylarna 🧐tänkte på dig igår då vi var på Ikea . Kram

Kommentera inlägget här :