Nästan detsamma varje morgon ..

publicerat i allmänt;
 
Frukost när den är som bäst har jag nästan samma varje morgon. 1 finncrisp med kokt ägg och majonäs på, grekisk yogert med hälso crunch i svart kaffe, 1 glas vatten + mina vitaminer ....
 
Äter dock inte från vid 10.30 -11.00 det är ä då jag är hungrig. Då var det fredag idag igår höll vi vår fredag med veckans pizza.
 
Kollade sista avsnittet av exit sen sängen vid 23.30 vaknade nu 7.30 det var så varmt i sängen även om jag har fläkten på hela tiden jag sover.
 
Ja roligare än så blir inte dagen för mig, men det vankas snart semester för oss :) 
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Iselin Renée:

Det så ut som en koselig start på dagen :)

Svar: Ja det är det oxå :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av petra:

Älskar frukost och vill helst duka upp med alla frukter i världen:) Hoppas du får en bra dag ,här är värmen tillbaka, kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Bra att du vet vad du ska ha och tycker om för då går det ju automatiskt. Jag varierar nog min frukost en del. Men kaffe ingår alltid.
Önskar dig en bra fredag.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Frukost är ju något man verkligen kan variera, lite roligt ändå! Kaffe är dock det viktigaste för att komma igång haha! :D KRAM

5:e kommentar, skriven , av Hilma Eklund :

Vilken mysig frulle! 🥰 så skön den där stunden på morgonen att kunna starta upp i sin takt.

6:e kommentar, skriven , av Jennifer´s syn på livet!:

Vad skönt med semester snart! :)

Min fredag bestod av en promenad i värmen med sonen, åt glass och pratade en massa. Sedan åkte han till sin pappa. Jag vilade någon timme och solade sedan i trädgården hela eftermiddagen. På kvällen färgade jag håret och efter det blev det en live med temat sex och samlevnad i min tjejgrupp på facebook! :D

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vi hade en härlig dag på stranden och sedan blev det middag på Badhytten och sedan bad på jollebryggan. I dag satsar vi på en repris men grillar hemma.

Hoppas du får en härlig lördag!

Kram <3

8:e kommentar, skriven , av Amanda (Swedish Passport):

Åh så härligt att snart ha semester! :D

9:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

älskar finncrisp!

10:e kommentar, skriven , av Bi:

Det blev en shoppingrunda igår fredag med maken . Apropå frukost jag äter alltid två hårdbrödmackor med ost och en mugg kaffe kan inte tänka mig vara utan det 😃

Kram fina Eva å trevlig lördagkväll ❤

Kommentera inlägget här :