En hjälpreda

publicerat i allmänt;
 
Har sovit som en prinsessa, barnen var på undervåningen när dom vaknade vid 06.40 satt med sina paddor efter nån timme vaknade jag till igen av att dotterns röst gjorde sig hörd. 

Efter en stund kom hon upp till mig, jag låg i den äldstas säng, så la hon s8g skavfot, vi låg och pratade en stund innan vi gick upp.

Ner och tog kaffe, sen skulle den minsta minsann duka fram, han gillar att hjälpa till här hemma.

Ja storm & regn ute så det blir en inne dag dottern kör hem till i eftermiddag, blir en lugn hemmakväll. Kanske kolla mello men har missat dom amdra avsnitten..

Ser fram emot den stora mello, nu åyergår jag till Ture Sventon med yngsta som har 1000 frågor om allt.

Hur ser din dag ut?

Kram 💙

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så mysigt att umgås med nära och kära. I dag passar vi lilla S och det är alltid lika mysigt. I kväll ser vi säkert melodifestivalen.

Kram och ha en fin lördag <3

Svar: Då har du oxå hög mys nivå 😉 kram ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Fint att träffa de dina! Och skönt att ta dagen som den kommer. Min ena dotter hämtade mig och jag har varit hos dem i Nacka strand och sett deras helt nyrenoverade kök. Så praktiskt, jättestort och snyggt. Och med ljuvlig havsutsikt. Sedan sen restauranglunch på Urban Deli. Så gott.
Här blåser det rejält idag så någon längre utevistelse hoppar jag över. Vad gäller "mellon" känns den bara seg.
Blir en god bok i stället och musik.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Haha 😂 låter som full fart med barnbarn ❤️Så mysigt kram

4:e kommentar, skriven , av Carro:

läst igenom alla dina DR inlägg nu och ser fram emot fler :D ni verkar ha haft det underbart!

Kommentera inlägget här :