God morgon på er ...

publicerat i allmänt;
 
Inviger denna morgon kaffet i en av mina 3 muggar jag fick av min älskling i julklapp, lite stor men ändå god att dricka ur. Sovit uselt i natt konstigt borde sovit gott men så var inte fallet.
 
Det här med coronaviruset asså det första jag hör på tv är att en man i Danmark fått det så nu är det nära här, och det är olustigt.
 
Man vet ju inte heller helt säkert varken hur det smittar eller har något botmedel mot det. Sen kan man inte sluta leva pga av det heller känner jag.
 
Då har jag tid 11.15 till kiropraktorn vilket skall bli skönt, sen skall jag handla och maken är inne extra och jobbar, så blir taco i kväll till middag.
 
Klart & fint väder så kanske en pw beroende på hur ryggen är efter behandling. 
 
Ja lite hur min torsdag ser ut ...
 
Hur ser din torsdag ut?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ullie :

Super mysig koppja man är ändå rädd liksom nu en igen i Göteborg . Kommer närmre
Ja den senaste tiden sista saker att gå igenom innan de beslutar om sjukbidrag
Va ju på mr röntgen men det va ingen tumör ändå
Så någon koll mer men sjukskriven nu till sista maj så innan händer nog inget
Kram fina gumman

2:a kommentar, skriven , av Ullie :

Ska åka till min kompis i Nässjö vi har inte setts på ett tag .

3:e kommentar, skriven , av Heléna:

Jättefin mugg! Ja, det är olustigt med Coronaviruset - hoppas vi slipper det! Håller tummarna för att det ska gå bra hos kiropraktorn! Här blir det en lugn dag. Är inte i form riktigt efter min operation. Blir nog filmmys med Calle ikväll och något gott att äta. Tacos är ju aldrig fel 😊 Kram 💖

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Visst är det olustigt med Coronaviruset men man kan inte sluta leva för det. Är det i Danmark är det bara en tidsfråga innan det är fler fall här tyvärr. Hoppas kiropraktorn gör underverk. Själv ska jag jobba och sedan storhandla.

Kram och god torsdag <3

5:e kommentar, skriven , av Bi:

Jättefin mugg det blir mycket kaffe i den 👌 Ärligt ska jag säga att Corona viruset är jag skiträdd för ska ju åka till Kreta i maj hoppas att det inte blir fall av Corona där !

Kram fina Eva ❤

Svar: Vi åker dit i Juni nej jag är inte rädd, men d är läskigt att man inte har botemedel ...kram ❤
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av eval8:

Jag har assisterat i sjukfamiljen. Landade just hemma i soffan. Ska ta fem innan Maken kommer hem.

7:e kommentar, skriven , av petra:

Ja det är lite otäckt det där viruset usch börjar få små panik på alla media nu ,Nu vill jag inte höra om corona något mer förränn det är sommar och lime :) kram

8:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åh vad söt mugg du fick i julklapp! Ibland är det lätt att man glömmer bort att använda allt man får :D Usch för det viruset, vi får hoppas att det inte sprider sig mer! <3

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det lite läskigt! Men man kan inte, tycker jag oroa sig för allt. Jag gör det i alla fall inte. Dock kan man nu vara extra noga med all handhygien.
Är fjällen så jag har åkt skidor med "de mina" hela dagen i strålande sol. Så härligt
Kram

10:e kommentar, skriven , av Ullie:

nä ännen jag r sjukskrien sen snart 3 år men nu är utredningar fö sjukbidrag sjukpensionär . känns jobigt att känna att man aldrig kommer tillbaka i arbetslivet

gick kiropraktorn bra?
hoppas du haft en fin dag gummsan kramar

11:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Trevlig helg kram

Kommentera inlägget här :