Är det sant?

publicerat i utmattningssyndrom;
 
Jag gick till sängs i går kväll vid 23 tiden och vaknade idag 10.50 nästan 12 timmar vilket inte tillhör vanligheterna.
 
Så jag tror på ett återfall som lurar runt hörnet, jag måste nu verkligen vila och göra ALLT som känns bra & som jag ORKAR  och inte mer.
 
Vägrar vara hemma från jobbet, men om det inte hjälper nej då är det bara att gilla läget och stanna hemma och återhämta mig. Det jag kom att tänka på igår är att detta har hänt just under sommaren förr.
 
Då jag förmodligen har en inre stress då vi är få ordinarie och mkt sommar vikarier, då hänger allt på mig när jag jobbar, jag har inte problem med det, men hjärnan säger något annat.
 
Men jag tar en dag i taget, kan inte boka in något att göra 1 vecka fram, jag är känslig för mkt ljud, att komma ihåg saker, sover oroligt, är trött fast jag sovit, glömmer vilken dag det är osv.
 
Man vet när man måste stanna upp, att bara göra saker man mår bra av, inga måsten inte, promenera i naturen ex. 
 
Jag tar 1 dag i taget nu :)  idag ledig & skall bara koppla av ....
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Det gör du verkligen rätt i att ta det luft och lyssna på kroppen om du känner som du gör!! Ta hand om dig <3

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Då behövde du verkligen sova ut. Lyssna nu på kroppen och var rädd om dig.

Kram <3

Svar: Tack bästa kram ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Viktigt att du skalar bort alla måsten och bara gör så lite som möjligt så krafterna kommer tillbaka.
Här ska vi ut och träffa vänner. Det blir en promenad i långsam takt till Boule & Beså och fint att sitta vid vattnet.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Enna:

Hoppas du mår bättre snart! Vila så mycket du behöver, vet att det kan vara tråkigt ibland :)

Svar: Ja precis men man måste lyssna på kroppen ..fin kväll till dig ❤
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Bi:

Du måste lyssna på,din kropp för ingen annan gör det åt dig så ta det lugnt och gör sådant du mår bra av jag vet hur det att ge allt av sig själv men du får inte glömma bort dig själv i främsta rummet 💖
Kram min fina bloggvän ☀️💛☀️

6:e kommentar, skriven , av Ullie:

ja men visst känner igen men
f å va rädd om dej vännen så du känner att du vilar det är det enda som hjälper

kram raringen

7:e kommentar, skriven , av Christina:

Mitt första besök här. Bilden talar till mig då jag egentligen borde sova just nu...Hoppas att du mår bättre, om inte så krya på dig!
Och välkommen in till mig :)

Svar: Då önskar jag dig det samma o fin kväll kommer absolut in till dig 🥰💙
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ta det verkligen mycket lugnt nu då!!!! E-L

Svar: Yes sir 😁🥰 skön kväll E-L
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Hilma Eklund :

Låter superbra att du nu ska fokusera på att bara göra det du orkar, INTE mer nu! Försök verkligen ta hänsyn till kroppen ❤️ Kram!

Svar: Jadå tack fina va rädd om dig kram ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :