Nu är det så här ..

publicerat i allmänt;
 
Inte den bästa bilden kanske men den får duga, vad jag vill säga med den är då att som ni ser så är ena bilden till vänster kort hår, andra som jag har idag längre.
 
Nu har jag haft det ett tag & känner för att förnya lite så jag har bokat klipp o sling i augusti i mitten ca ..
 
Jag vill ha det så jag kan sätta en liten toffs då jag jobbar tror nog det kan bli fint faktiskt.kommer bli en bra bit att klippa av.
 
Dagen har gått i ett och jag är enormt trött ikväll hållt på här hemma & fixat efter jobbet ...snart sängen och upp tidigt. 
 
Skulle ju träffat Marie o hennes man, men tyvärr blev det inte av, maken blev fast 1 tim längre på jobb & klockan blev mycket ...så trist men vad gör man?
 
Men det vankas värme i helgen så man får vara glad för det & det är jag, tro mig ...
 
Hur har din dag varit?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Jag tror att det blir perfekt med en längd så att du kan sätta upp en liten tofs.
Här har dagen varit bra får man väl säga.

Kram och god kväll <3

2:a kommentar, skriven , av petra:

Ja det har varit lite blött nu:) även om solen e framme så är det inte jättevarmt, så fint med kortare hår, jag måste se till att klippa mig skulle gjort det i maj men tiden går haha,kram

3:e kommentar, skriven , av Ullie:

hoppas ni kan ses en annan dag
det är bra o klippa en bit har oxå så ja kan ha i toffs hemma du får friskt o bra hår du är så fin alltid <3

va spännande det kommer bli o se förändringen när du e klar i badrummet. man vill göra o se på en gång kram kram

4:e kommentar, skriven , av Hilma Eklund :

Oj vad det var fint när det vuxit lite! Tycker det var väldigt fint innan också men det är kul när man vill spara ut och ser resultatet av det liksom! ❤️

Svar: jag har det långa idag, men skall klippa det kortare snart kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Alltid roligt att förnya sig lite. Och håret slits ju också en del.
Har haft en bra dag på alla sätt.
Synd att du inte hann träffa vännerna men det kommer säkert fler tillfällen.
Kram och trevlig kväll.

6:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åh vad roligt det lät med lite nytt i håret, är själv väldigt sugen på det faktiskt! :D Alltid kul att testa nytt! KRAM <3

7:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Jobb, jobb, jobb men på åndag börjar min ledighet kram

Svar: Åh va skönt vi har ett tag till att jobba 🥰 kram å njut av dagen fina du
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :