Danskarna kan ...

publicerat i serietips;
 
Ännu en gång har danskarna visat att dom är bra på att göra serier, denna sist i rad som vi följer ...om 2 bröder som hamnar på kollisionskurs med varandra, när de väljer motsatta vägar i livet. Denn nyutbildade börsmäklaren Adam ger sig in i drogbranschen ..
 
Samtidigt som hans bror Jakob börjar jobba på polisens narkotikarotel...väldigt spännande & bra.
 
Får 4/5 av mig ..går just nu på tv4 play men jag har sett den på c more. 
 
Ja då var det måndag & äntligen ledig med maken som iofs sover då han gick av nätten i morse. Men inga planer bara ta dagen som den kommer.
 
Lite promenad, god mat & umgås det räcker långt för mig ...
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Visst gör danskarna bra serier.
Här blir det promenader och i kväll hundträning.

Kram och god måndag <3

2:a kommentar, skriven , av eval8:

Jag har jobbat, handlat. Bestämmer inte så mycket, får vara redo att rycka in när det blir dags. Snart hoppas jag, gravidhumör är inte att leka med😉

Svar: Ha ha ja det är sant! hoppas du haft det gott E-L njut av dagen
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Det är mycket som danskarna är bra på. Tänker på möbler, design, kläder.
Önskar dig en fin dag. Här har det regnat en hel del men jag har varit ute ändå och dragit hem matvaror.
Kram!

Svar: Ja dessa varor vi just gjort detsamma så njut av kvällen fina Gerd kram ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Danska serier brukar vara bra liksom deras design och annat.
Strålande sol här men jag har varit inne. Sitter mellan varven på balkongen. Har fått en allergisk reaktion i samband med den cellgiftskräm jag använder så kroppen är inte alls bra.
Hoppas du får en bra dag.
Kram

Svar: Oj då krya på dig Ditte kram ❤
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Blodsbrödrer ska jag lägga på minnet. Gillar danska serier och filmer. Skönt att ta dagen som den kommer. Jag började dagen med att fixa ögonbrynen=)
Ha det bäst ❤
Kram

6:e kommentar, skriven , av petra:

Tack för serietips:) hoppas du har en fin kväll,kram

7:e kommentar, skriven , av majamyra | en livsstilsblogg mitt i uppförsbacken:

Åh, tack för tipset!!

8:e kommentar, skriven , av Veiken:

Det är roligt med välgjorda TV-program. Tyvärr så visas så mycket skit i de olika kanalerna. Speciellt nu i sommartider!
Ha det fint och njut av sommaren.
Kram

Kommentera inlägget här :