Rosa skönhet på rea

publicerat i kläder;
 
Kläder i all sin glans vad vore livet om dom inte fanns? :) var en sväng förra veckan på hm och har tittat på denna rosa skönhet förr, men 299kr och minnet gjorde sig påmnid om att jag sett ett annat pris.
 
I affären såg jag på hm nätet var den på rea för 159kr och så klart slog jag till där, varför betala det dubbla?
 
Provade den & jag har en super fin blus/topp som passar bra till denna, bild kommer senare. Så den är på väg hem till mig nu :) 
 
Väger inget så den kommer bli skön i sommar :) 
 
Använder du kjol?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Den var läcker! Jo, jag använder kjol. Jag köpte mig en ny hellång kjol i rött med resår i midjan - på Lidl - för ett par veckor sen. 79 kr. Annars har jag inte varit i klädaffärer på flera månader, jag skärper mig, jag har.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Men åh vad härlig färg ju, rosa blir man pigg av! :D Ser verkligen fram emot att få se lite bilder! KRAM <3

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Grattis till den snygga kjolen som du dessutom fick till helt rätt pris :D

Kram

Svar: Halloj där ..kan inte komma in på din blogg idag :( kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Snygg kjol! Säkert kommer du att använda den. Och smart att prova den och sedan beställa den. Nej, kjol använder jag inte med däremot klänningar och bara i svala naturmaterial.
Kram

5:e kommentar, skriven , av Hilma Eklund :

Ååh så härlig rosa färg! 🤗 en sån färg man blir glad av!

6:e kommentar, skriven , av eval8:

Nej, inte ofta. Men klänning har jag börjat ha nån gång ibland. Bra köp!

Svar: klänning är oxå super skönt ❤
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Josäfin Andersson :

wow så snyggt! Vilket kap :D

8:e kommentar, skriven , av Ullie:

ja men a fin den är . fattar inte arför de ska ha så olika priser
Ta hand om dej o hoppas ni fick en jätte mysig dag ihop kramar

9:e kommentar, skriven , av Carro:

så snygg! och rabatter, det gillas såklart:)

10:e kommentar, skriven , av Bi:

Så fin och din färg dessutom 👍Nä nu måste jag ner på stan och kolla imorgon !
Kram 🌸💖🌸

Kommentera inlägget här :