Lite vårnytt

publicerat i kläder;
 
Ja vår & sommar  kommer ju komma fast man kanske inte tror det idag precis,men det gör det ..
 
Jag hittade en skjort jacka till mina beiga culottes byxor i samma kvalitè blir snyggt i vår ...sen gillar jag färg & fastnade för dessa byxorna ..
 
Rosa , vitt, beigt, orange är några stora favoriter på färgskalan. Dessa kommer va svala och sköna i sommar ...
 
Skall snart börja ta undan dom varmaste vinterskorna oxå så det blir mer plats i garderoben ..
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Kul att förnya garderoben lite och snygga inköp. Själv har jag inte kommit så långt i tanken ens men snart kanske...

Kram och god natt för idag <3

2:a kommentar, skriven , av Bi :

Du har bra klädsmak byxorna superfina var är dem köpta ? Jag gillar ju mest svart men även mönstrat i härliga färger.orange grönt å rosa Kram å hoppas du får ordning på ryggen ❤

Svar: aja dom e fina, köpta på hm 149kr kramis
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Skjortan blev jag helt kär i, så snygg!! Beige är en favoritfärg :D KRAM

Kommentera inlägget här :