Såå nyfiken

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Ja dagen har gått i ett, började med en pw på 40 minuter super skönt, sen åt jag och sen körde jag till kiropraktorn, hua hua det knäcktes rejält här, och nu har jag mer ont.
 
Men han sa att det kan man ha, kan knappt röra mig, usch  detta är jobbigt, sen tog jag bort ljusslingan ( från juletid) så skönt.
 
Middagen blev 2 matlådor till maken, kom ett paket som maken hämtade, och blev nyfiken ju, ja ja sa han du fyller år snart.
 
Snart? ha ha ca 2 veckor dit, sa jag mmm du får vänta. Så klart jag gör men jag blev så nyfiken.
 
Ja man räknar inte längre  så men kul att ses över kaffe & tårta ...men jag jobbar kväll denna dag ..
 
Njuter i soffan och strö tittar på tv..
 
Vad gör du då?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Jag har sett på tv och nu kollar jag bloggar. Nyheterna är kass och man ska fokusera på något välmående i stället. Härligt med paket!
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Spännande med ett paket. Husse fyller år i nästa vecka och än är ingen present inköpt...
Hoppas ryggen blir bättre efter knäckandet.

Kram <3

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Då får du vara nyfiken ett tag😇😂

Kommentera inlägget här :