Höst= serier/film

publicerat i Filmtips;
lånad bild
 
Hösten och även vintern är en tid som är bra för serier & filmer om man har det intresset, och det har jag/vi.
 
Igår började vi titta på en ny serie en brittisk  och de brukar göra bra så vi sa den provar vi. Inget vi ångrade heller för den var bra dock inte på netflix utan Cmore ..
 
The nest & den handlade om: Om ett välbärgat par som ser sin sista möjlighet att bli föräldrar när ung främling erbjuder sig att bli deras surrogatmamma.
 
3 avsnitt såg vi & de andra 3 kommer på måndag, den var bra tyckte vi båda. Men netflix har oxå en massa bra serier...
 
1. Grace and Frankie
 
2.Bonus familjen
 
3.Emily in Paris
 
4. Lucifer
 
5.Grand hotell
 
6.Störst av allt.
 
Det är bara några som jag sett & är värda att se ...Har du tips? lämna gärna i kommentarsfälete TACK 
 
Tisdag & inga planer, umgås med maken som är ledig ( på tiden) så vi tar väl en promenad och kanske en ute fika allt beror på ...
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Kan tyvärr inte komma med förslag. Är inte mycket för serier och ser ganska få. Men "Vår tid är nu" såg jag.Ser gärna dokumentärer och samhällsprogram och liknande. Läser mycket så böckerna blir min serie.
Planer för dagen? Promenad och lunch med en väninna. Och att röja bland lite kläder.
Önskar dig en fin måndag.
Kram

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Jobba, jobba, jobba är det som gäller.
Vad heter serien som ni började se i går?

Kram och god tisdag <3

Svar: Den hetter the nest på c more 😇 kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Hilma:

Åh Emily in Paris är så sjukt bra alltså! :D Så himla mysig serie!

4:e kommentar, skriven , av Pauline:

har bara sett bonus familjen och störst av allt av dessa men gillar verkligen dom! :)

5:e kommentar, skriven , av znogge:

Tack :D

God onsdag till dig <3

6:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Tack för tipset!
Vi brukar oftast välja engelska serier.
De brukar ge valuta. The nest har jag inte sett. Den låter intressant!! Vi tittar även på spanska serier. Kommer inte ihåg och netflix Sverige skiljer sig från Spanien netflix=( Ha en fin dag finis <3

7:e kommentar, skriven , av Caroline:

Mitt liv känns tomt utan nya Emily in Paris avsnitt :(

Svar: Eller hur ..
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av majamyra| en livsstilsblogg mitt i uppförsbacken:

"Störst av allt", har jag sett också och den är riktigt bra! Hemsk, men bra.
Jag kan tipsa om "Homeland", ganska många säsonger men den är spännande.

Kommentera inlägget här :