Ett hej från jobb

publicerat i allmänt;

Kom en aning tidigt så jag satte mig o skrev några rader här på bloggen.Har inte hunnit sitta vid datorn igår första dagen på jobb.

Hade att göra o lvällen swichade förbi i en ilfart, gick till sängs vid 22.15 för att läsa lite men det vlev inte långvarigt.

Har denna vecka 3 mornar i rad  men idag gick min älskade make upp för att köra mig då det blåser en del ute, han är så underbar.

Magen har börjat rätt till sig efter allt gott man stoppade i sig på semestern, vilket känns skönt qå klart. Snart fyller min älskade år och jag försöker klura ut vad jag skall köpa till honom.

Nej nu måste jag ner på avd för qtt göra kaffe & ta rapport ...

Njut av dagen ...

Kram 💙

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att få skjuts till jobbet. Ingen hit att cykla i blåsten.
Önskar dig en bra dag.
Kram

2:a kommentar, skriven , av Gerd:

Jag cyklade igår kväll. Usch, vad kyligt det var. Men så är det.
Lycka till på ditt jobb! Du har en mycket snäll make.
Kramkram <3

3:e kommentar, skriven , av petra:

Ja nu blåser verkligen sommaren bort och hösten återkommer:) riktigt blåsigt här idag och ett av barnen har utedag på skolan ,kram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Idag blåser det inte så mycket som det gjorde igår, här hos oss! E-L

5:e kommentar, skriven , av znogge:

Hoppas det blir en fin arbetsdag!

Kram <3

6:e kommentar, skriven , av Hilma:

Åh vad skönt att kunna ta det lite lugnt första dagen <3

7:e kommentar, skriven , av Caroline:

inte helt enkelt att läsa på kvällarna när man är trött, det brukar inte gå så bra för mig haha!

8:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag blev så varm i hjärtat när du skrev om din man. Jag önskar att alla hade en man som ställer upp i vått och torrt.
Du var ute i så god tid att du han få till en blogg. Inte dåligt alls. Ha det jättebäst. Kramar

Kommentera inlägget här :