Hans önskemål på sin dag

publicerat i allmänt;
 
När maken min fyllde år i förrgår frågade jag vad han ville äta, och han önskade min smörgåstårta så i söndags efter jobb gjorde jag den.
 
Dagen efter dekorerade jag den med massa räkor, ägg kaviar i rött o svart, mums så gott vi åt den även i går.
 
Han var så nöjd med sin dag, han fick 2 paket & sen även en tatuering som jag och hans son lagt ihopa till...
 
Jag gjorde en brak brunch sen tog vi bubbel på loftgången med grannen, sen mys kväll så han var nöjd med dagen.
 
Onsdag & jag skall sen cykla till tandhygienisten kl 12.00 sen direkt till jobb. Imorgon skall jag till tandläkaren 11.20 cykla igen, det är en bit att cykla dit men bättre det än att åka buss.
 
Skönt väder så det blir nog inga problem att cykla ut, men först skall jag njuta av mitt kaffe ...god morgon på er 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Vilket härligt firande och smörgåstårtan såg verkligen god ut!
Här blir det jobb och sedan lite mys med lilla S. Lycka till med dagens uppdrag.

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vilket fint firande och en dag som blev som maken önskade.
Här är jag på väg och ska följa med barnbarnen på audition. Kanske vill de också ha en mormor.
Ska bli jätteroligt.
Önskar dig en fin onsdag.
Kram

3:e kommentar, skriven , av petra:

Så fin smörgåstårta du fixat,låter som mannen fick en bra födelsedag ,kram

4:e kommentar, skriven , av ❥ T':

Men så gott det ser ut att vara! Grattis till honom i efterskott!

5:e kommentar, skriven , av Hilma:

Åh vilken fin! <3 Vad duktig du är!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Så bra att han var nöjd med sin dag! Er granne verkar trevlig. Länge sen jag gjorde smörgåstårta nu. Jag ska också till tandläkaren i morgon. E-L

7:e kommentar, skriven , av Caroline:

verkar som att han hade en riktigt härlig födelsedag :D

8:e kommentar, skriven , av Pauline:

vad kul! och vad roligt med tatueringspresent :)

Kommentera inlägget här :