Prickigt i vår/sommar

publicerat i Mode;
 
En dag förra veckan tog jag mig en sväng på stan innan jobb, gick in på lindex och innanför dörrarna hänhde denna klänning & min tanke var direkt den vill jag ha.
 
Tittade vilka storlekar som fanns och det var ca 5 kvar och en sista L jag tog den gick in och provade & den var som gjord för mig.
 
Fick så klart följa med hem, maxi lång nästan och viskos så den blir en favvo i vår/sommar vill jag lova, tänk ett par snygga sandaler till eller slöffser i skinn wow i mina ögon.
 
En beige clutch eller nåt japp så är man färdig för att ge sig ut :) ...Då har det blivit tisdag och jag är ledig idag med, sen kvälls jobb i morgon.
 
Kort vecka denna onsd,torsd,fred sen ledig helg med min älskade make, det är lyx för mig vill jag lova. Igår var jag en sväng hos yngsta och kom hem efter 22.00.
 
Hur ser din dag  ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Roligt med lite nytt nu. Jag minns ju att prickigt var inne på 60-och 70 talet och då hade jag nog en del. Och det mesta kommer ju tillbaka.
Skönt med en kort vecka.
Ska strax på utedag med en väninna och mot för oss nya "jaktmarker". Ska bli jätteroligt.
Kram

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Åh, vilken snygg klänning! Det står definitivt mitt namn på den med känner jag. Frågan är om någon finns kvar...
Så skönt med en kort vecka!

Kram <3

Svar: Det tror jag nog det gör, :) kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Du kan det där med mode! Ursnygg till tuffa sneakers eller sandaletter=) Skönt att din arbetsvecka är kort och fri helg.
Många kramar <3

4:e kommentar, skriven , av Enna:

Så fin :)

5:e kommentar, skriven , av Marianne:

Åh va fin. Gud vad jag saknar att gå i affärer. Är väl lite larvig
men törs inte ta några risker. Så garderoben ser ganska risig ut nu.
Nu har vi fått första sprutan så kanske kanske vi kan se fram
mot en mer normal sommar.

Nu är jag trött på det här jäkla aprilvädret. Vill ha värme. Så man kan börja påta i trädgården.

/Kram

6:e kommentar, skriven , av eval8:

Då hoppas jag att ni får en riktigt fin helg!
Klänningen hade inte sett klok ut på mig, så mig hade den inte följt med hem. Tur är väl det, att inte alla klär i samma!
Vi har varit på treårskalas idag🥳så mysigt! Godnatt!

7:e kommentar, skriven , av ullie:

hoppas ni hade mysigt hos barnbarnen
ja men den va väl så snygg Vet inte då ja köpte kläder till mej själv .. kunde bott närmre o adoperat lite kläder efter dej fniss <3
åh önskar ni får en super mysig helg vännen kramiz o godnatt

Kommentera inlägget här :