1 v snart

publicerat i allmänt;

God morgon, ja då har det gått 1 vecka imorgon här i Parga och allt flyter på som det bör.

Badar solar äter gott & dricker gott så det är som det bör. Vi har hyrt bil på tisdag så då skall vi ut och köra eller jag åker maken kör.

Har tagit taxibåt in till Parga 2 ggr  sen vanlig taxibil och just taxibil är skoj för det har jag aldrig åkt förr.

Har dock dragit på mig en rejäl förkylning pga ac i rummet näsan rinner och det har rivit i halsen.

Jag njuter varje sekund och hoppas ni har det bra hemma.

Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vi har det jättebra! Släktträff den här helgen, så det är en kul helg! E-L

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Hemma är det bra men jag hade hellre varit i Parga. Taxibåt har jag aldrig åkt men vi bodde väldigt centralt inne i Parga båda gångerna så det fanns ju ingen anledning. Låter i alla fall mysigare än vanlig taxi.

Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att vistelsen känns bra. Utom förkylningen förstås.
Båttaxi är ju perfekt. Vet att vi bodde i Perga så det var gångavstånd då till allt. Och sedan hade vi en scooter under några dagar och det var perfekt att ta sig runt med den.
Trevligt med bil så man kan vidga vyerna.
Ha det fortsatt bra och njut.

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att vistelsen känns bra. Utom förkylningen förstås.
Båttaxi är ju perfekt. Vet att vi bodde i Perga så det var gångavstånd då till allt. Och sedan hade vi en scooter under några dagar och det var perfekt att ta sig runt med den.
Trevligt med bil så man kan vidga vyerna.
Ha det fortsatt bra och njut.

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att vistelsen känns bra. Utom förkylningen förstås.
Båttaxi är ju perfekt. Vet att vi bodde i Parga så det var gångavstånd då till allt. Och sedan hade vi en scooter under några dagar och det var perfekt att ta sig runt med den.
Trevligt med bil så man kan vidga vyerna.
Ha det fortsatt bra och njut.

6:e kommentar, skriven , av Caroline:

GREKLAND <3 älskar dina Insta uppdateringar, drömmer mig bort

Svar: tack snälla 🧿
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :