Årets sista fredag

publicerat i allmänt;
lånad från nätet
 
Nyårsafton i dag många har en del stora förväntningar av sig själv med löften som inte uppfylls & så blir man besviken på sig själv.
 
Det är konstaterat att det är bättre att låta bli, vill man ha förändring skall man själv bestamma sig & sen göra det i lugn och ro, inga krav.
 
Jag håller ju på med en kbt studie med min psykolog och dom verktyg man får är så viktiga, jag skall använda mig av dom kommande år.
 
Jag sitter hemma själv, skall spela bingolotto i kväll maken jobbar nätter hela helgen. Det var mer förr när man var yngre tycker jag. Men vi tycker olika alla människor. Julen är den stora firar dagen för mig och nog den enda.
 
Men jag vill passa på att önska er alla läsare, bloggare ett riktigt gott nytt år & hoppas året uppfylls med det ni önskar.
 
Hur firar du dagen i ära?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sussi:

Vi kör också en väldigt lugn nyår. Skönt. Hoppas du vinner på din lott :)
Gott nytt år och god fortsättning.
Kram

Svar: Tack fina kram å ha det gott ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vi hade bokat stor festmiddag på Grand hotell men bokade av. Har varit där några nyår och det är så festligt. Men nu med ökad omicron kändes det inte så bra Vi väljer att vara hemma . Färsk hummer och oxfilé med champagne blirr det.
Nyårslöften ger vi inga. Men att ta var på dagarna och fylla dem med det vi tycker om gör vi gärna.
Önskar dig ett gott slut och ett Gott Nytt År.
Kram

Svar: Låter super trevligt njut kram ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Jag tycker det är helt OK att vara själv på Nyår. Det är alldeles snart tio år sen maken gick bort och ja, jag roar mig själv så gott det går. Julen är viktigare med gemenskapen.
Ett riktigt gott nytt år till dig, varm kram!

Svar: Så sant så fina Gerd ha en fin kväll varm kram ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Enna:

Tror också att man själv ska ta förändringarna i sin egna takt och gör det när man är redo :) Gott nytt år!

Svar: Tack snälla ❤
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi ska faktiskt fira med vänner i år. Första gången på länge. Synd jag inte sovit i natt bara.
Inga löften, det blir aldrig bra ändå. Året avslutades bra, fick sms från Mellan. Sambon hade friat igår.
Gott nytt år 🥳 E-L

Svar: Men åh a roligt för dom.Ja sömnen vet vi är skit men ni får nog trevligt gott slut & GOTT NYTT 2022 🥂🍾🎉🥳
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av ullie:

ja inte lönt med en massa löften som aldrig hålls då bättre med en mindre grej som är lättare att klara

ja du hmskt tyckte man det va när föräldrarna sa så då man va yngre nu är man där själv det blir nyår ändå
hemma här med bara ebba men det va mysigt
gott nytt fina

Svar: ja eller hur man vet att ens föräldrar hade rätt ❤ haft det lugnt dock trist maken min jobbade fred lörd sönd natt men så är det kram sov gott gumsan❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :