Linne sängkläder

publicerat i allmänt;
Har länge velat köpa linne sängkläder men har inte blivit av, köpt andra men nu så kommer jag att göra det till sommaren och det blir svalt & skönt...
 
Vitt & beige är snyggt men har en del vita påslakan redan bara 1 beige så det blir nog beiga, denna gången.
 
HIttade nu på rea från 799 till 550kr enkel säng vilket är helt ok faktiskt,dock inte underlakan.
 
Just nu längtar jag efter vår ha ha så man kan slippa alla tjocka kläder & boots.
 
Njuter av mitt kaffe om 2 tim bär det av till jobbet, så bara att gilla läget som man säger.
 
Men idag skiner solen vilket är härligt, man blir ju glad o pigg av bara det. Snart är det helg!! 
 
Har du planer för helgen?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Enna:

Vilken härlig färg!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Ett bra val! Vi har köpt linnesängkläder från Kosta Linnewäferi i ljusgrått även underlakan. Så sköna och särkilt när de är kallmanglade.
Skönt väder här med +10 så en långpromenad. Imorgon åker jag till barnbarnen i Uppsala och till helgen får vi se.
Önskar dig en fin torsdag

3:e kommentar, skriven , av petra:

så fint med beiga sängkläder, har vita i linne och det är så skönt,kramar

4:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag har aldrig köpt linnelakan. Vi har haft satin i många år. Kanske dags att byta och testa linnevarianten!
Det är fler än du som längtar efter vår och värme! Kram

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hinner inte med i veckorna, men hittills inga helgplaner. E-L

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hinner inte med i veckorna, men hittills inga helgplaner. E-L

7:e kommentar, skriven , av Gerd:

Har satin för sommaren och flanell för vintern plus alla andra i bomull. Linne, det låter härligt. Linne är bland det bästa materialet, jag kanske ska satsa på ett set.
Ditt förslag ser super ut.
Helgplaner? Jadu, förr var min agenda full. Numera blank. Men det blir det det blir och jag hoppas på fint väder!
Kram fina.

8:e kommentar, skriven , av Sussi:

Jag har inga sängkläder i linne, däremot har jag satin. Jätteskönt på sommaren. Ha en härlig helg. Kram

9:e kommentar, skriven , av Znogge:

Sängkläder av linne lär vara väldigt sköna men vi har inte några.
I dag blir det bara promenader och avkoppling för hela slanten. Dammsugningen är avklarad och en maskin tvätt med så nu får det räcka.

Kram och god lördag!

10:e kommentar, skriven , av Caroline:

Är också ute efter sängkläder men hittar inget som faller mig i smaken :(

11:e kommentar, skriven , av ullie:

men vännen har ju trott du inte orkade blogga så inte kikat in
skickar mera krya kramar o vila dej massa kramar

12:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Linnelakan är härligt kramis

13:e kommentar, skriven , av Bi:

Tittar in och säger Hej hoppas du mår bra ! Sådana linnesängkläder i beige köpte vi i julklapp till dottern hon tycker verkligen om dem ..
Kram fina vän ❤

Kommentera inlägget här :