En vår tisdag

publicerat i allmänt;
 
Tisdag och min lediga dag, blir tvätt, fix men även en lång promenad ut i solen, får passa på ju.
 
Igår var maken och jag ute och köpte ramar och fixade hem lite mat, s¨nt vi hunnit med då vi jobbat väldigt intensivt, på kvällen blev det en tur till yngsta men bara 1,5 tim.
 
är det inte den ena så är det det andra, vaknade upp i fredags skulle ta på min vigselring men ack vad jag bedrog mig, fick ner den till halva fingret!!!???
 
Vad har hänt?? efter flera försök gav jag upp, kände på fingret och det känns som något knöligt på insidan, jag har iofs artros men på 2 dagar!!
 
Skickade ett mail till vc och min läkare han sa jag kan boka tid då det även gör ont när jag böjer mitt ringfinger vänster hand.
 
Ja alltid något :) men skall kolla upp det, blev så ledsen att jag inte kan ha på min ring, men får se är det något bestående så får jag slå ut ringen, vilket är surt.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Hoppas att det är något snabbt övergående med ditt finger.

Kram och god tisdag <3

2:a kommentar, skriven , av Gerd:

Krya på dig med fingret!
Min dag är lugn, fick faktiskt några soltimmar på balkongen!
Trevlig tisdag med kram!

Svar: Jag har oxå njutit i solen idag underbart kram fina Gerd ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trist med fingret men hoppas det svullnade lägger sig.
Strålande sol här så jag har varit ute med en väninna hela dagen så det blev 11 km. Men med en rejäl lunchpaus. Så mysigt.
nu en stund på balkongen i solen.
Önskar dig en skön tisdag.
Kram

Svar: låter toppen här har det oxå varit mkt ute denna ljuva dag kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Sussi:

Förstår att du blir ledsen och besviken över att inte kunna ha ringen. Det gick undan, två dagar bara. Du kanske har skadat det på något sätt utan att vara medveten om det så det svullnat upp? Hoppas på det så du snart kan ha ringen igen. Kram

5:e kommentar, skriven , av Enna:

Hoppas du får en lite bättre onsdag :)

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det har varit skönt idag!
Så konstigt med fingret. Hoppas det lugnar sig igen. Glad påsk 🐣 E-L

7:e kommentar, skriven , av Caroline:

hoppas du får på ringen igen! kram

8:e kommentar, skriven , av petra:

Men så trist med fingret och din ring, svullen bara eller? jag hade liknande för många år sedan och fick tyvärr klippa upp ringen, kramar vännen

9:e kommentar, skriven , av ullie:

mina händer o fingrar svullnar mycket så fick inte av mej den på länge fick ett hål i fingret men sen gick det så ja har slagit ut min men sitter faktiskt nu igen svullet.
va rädd om dej fina o barnbarnet va underbart söt kramizar

10:e kommentar, skriven , av Marianne:

Usch. Trist med ringen. Själv har jag bara på mig vigselringen. Men bara när jag vill va fin. Förlovningsringen ligger i en ask och räntar till sig.
Hoppas det går över.
Önskar dig en riktig god helg. Ta hand om er
/Kram

Kommentera inlägget här :