Mammor

publicerat i allmänt;

Grattis till er alla mammor med barn eller utan alla kvinnor ...
En mamma är en trygghet mamma är ens vän! När man växer upp är mamma ens idol.

En mammas famn när man var rädd, mamma gjorde goda bullar, mamma fixade allt till en när man var liten...

Min älskade mamma är i himlen, hon är saknad varje dag ❤
Idag kom maken till mitt jobb på mon d tur hade jag rast vi gick o fikade, jag fick ett par super snygga solbrillor. 
Fick även ett presentkort på min favvo butik Hm ....

Så en rätt fin dag fast man jobbat 7-20.30 
Hoppas ni haft en toppen dag alla ni och stor kram till er alla ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eval8:

Grattis du också på Mors dag. Lite för sent men välment.

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Grattis en dag för sent. Jag kan inte klaga på min dag även och sjukdom gjorde att planerna fick ändras men vi tar nya tag.

Kram och god måndag!

3:e kommentar, skriven , av Sussi:

Grattis i efterskott på mors dag <3
Jag är så tacksam och glad att jag kunde ringa min mamma och gratta igår (mina föräldrar är inte fullvaccinerade än så vi väntar med att träffas). Jättesorgligt att alla inte har den möjligheten.
Ha en härlig vecka. Kram

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så ledsamt men våra mamma sitter nog där uppe och vakar över oss ❤️Så fint av mannen din , kram

Svar: Ja det gör dom ❤🙏
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Grattis till dig kram

Kommentera inlägget här :