Orolig

publicerat i allmänt;

Igår kväll när jag lagt mig vid 23 tiden skulle läsa kom en konstig smärta i höger sida en bit från naveln. Som att någon skar mig liksom. Jag skrek till då jag aldrig känt det innan, sen slutade det.

Men kom igen efter en stund, jag blev helt skakig och svettig. Sen inget mer tills i morse när jag satte mig i soffan. Ringde vc och man skall vara uppmärksam då just höger sida sitter en hel del.

Så har tagit det lugnt och hoppas inte det kommer tillbaks, men vi får se. Imorgon skall jag ta min dos 3 + säsonginfluensa spruta. Känns rätt ok faktiskt.

Håller på att fixa mat tills maken kommer hem, ligger o myser under värmefilten, den är gosig när kylan tränger sig på.

Njut av kvällen alla fina 

Kram 🤎

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sussi:

Men vad läskigt med smärtan som bara kom så där. Hoppas det bara var de där gångerna och ingen mer.
Skönt att få dos 3. Det kommer dröja ett tag till innan jag får den.
Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Låter inget vidare🤔hoppas det var tillfälligt och att det går bra när du vaccineras idag. Brukar du ta influensavaccin?
Ha en fin tisdag! E-L

Svar: Nej har aldrig gjort det förr, så blir 2 på samma gång ✔
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Hoppas smärtan inte återkommit igen. Det kan faktiskt vara något så enkelt som att en nerv kommit i kläm.

Kram och god kväll <3

Kommentera inlägget här :