Harems ...

publicerat i allmänt;
 
 
Detta är inget samarbete utan jag vill och jag vet att många inte gillar haremsbyxor, men dom är ljuvliga att bära, varma sommardagar.
 
Hade förr som gick sönder men såg dessa så klickade hem dom, och jag älskar att ha dom på mig. 
 
Ja jag har många olika stilar i min garderob, om du gillar haremsbyxor då skall du absolut ta en titt HÄR för även om du inte gillar så finns här  en massa annat skoj.
 
Färgglada plagg och sköna på samma gång :) är glad över att DRESS LIKE MARIE  har ett sådant stort utbud av kläder ....
 
Har du tid & inget för dig kika in vet jag :) 
 
 
Ha en fin sommardag 
 
Kram 
 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag måste erkänna att jag har svårt för haremsbyxor. Däremot kan jag tänka mig att de är väldigt sköna. Tyget är supersnyggt!

Kram och god lördag!

2:a kommentar, skriven , av petra:

Dessa är med all säkerhet supersköna men inget jag skulle passa i jag bor däremot i klänningar denna sommar, kram vännen

3:e kommentar, skriven , av Irene Nilsson:

I min garderob passar Haremsbyxor definitivt inte! Får istället bli något med lite mera stil ;)

Svar: Jag har själv mång olika stilar och allt från kavaj till sport kul att kunna ändra mellan varven 😁😁
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :