Vårens sneakers ...

publicerat i skor;
 
Har sagt till mig själv att mina sneakers skall provas innan jag köper några alls, dessa eller denna färgen fastnade jag för, klickade hem 2 olika storlekar ..
 
Adidas är det, jätte sköna inte för smala i modellen vilket jag gillar, har haft det förr och dom har ofta blivit stående.
 
Jag gillar adidas har några olika färger i dom och då andra modeller med. Sneakers är ju såå skönt att gå i under våren ...
 
Sommaren är det ofta birkisar som är favoriter, och påtal om birkisar så har jag ett par som jag skall klicka hem i vår. Kommer med ett annat inlägg om det ...
 
Går du i sneakers?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jossus Travelpics:

JVilken snygg modell och färg, perfekt till våren.
Jag använder ofta sneakers då mina fötter brukar vara för breda för ballerinor, och vrister och vader för breda för stövlar. Så utbudet är inte jättestort för min del. Men det gör inte så mycket då jag tycker sneakers är både bekväma och snygga.

Svar: Håller med dig men jag gillade färgerna på dessa 🥰
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Riktigt snygga. Har liknande färg och modell från Ecco som jag gillar. Vad gäller sneakers har jag flera par och flest från Sketchers och i olika modeller och färger och de har en sula som sviktar och rättar sig efter fötterna så det gillar min rygg.
Har några Adidas också men de har inte den svikten. Använder de också att växla med. Men Sketcher är mina absoluta favoriter.
(Men jag köper alltid i butik så jag får "rätt". Har knepiga fötter och orkar inte skicka tillbaka om de inte passar. )
Hoppas du blir nöjd.
kram

3:e kommentar, skriven , av Carro:

älskar färgen :D

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så snygg färg ,bor i sneakers 👟 på sommaren och adidas e skönast tycker jag som har en bred fot 💕kram

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

I med det att jag vandrar mycket så är det viktigt vad man har på fötterna. Jag har ett par vandrarskor nu men ska köpa ett par speakers om ett par veckor. Annars älskar jag mina Coverse som jag köpte förra året. En av mina bästa köp=) Jätte fina speakers du visar ♡
Kram

6:e kommentar, skriven , av ullie:

har ju några vita jag köpte förra året hade dem här om dagen så de blir nog kvar.
min ena vän hon köper nya vart år men
ja de va snygga
kram fina vännen

7:e kommentar, skriven , av znogge:

Under sommarhalvåret ja. Oftast blir det Sketchers som jag tycker är väldigt sköna. Dina ser både snygga och sköna ut.

Kram

Kommentera inlägget här :