Snart midnatt

publicerat i allmänt;
Lånad bild 

Ligger i sängen nu och skriver nån rad till er, min energi räcker inte till allt just nu....men saknar min blogg så ville lägga några ord innan midnatt.

Är ledig imorn har kört 6 av 7 dagars jobb nu, även om det det bara är 25% så ska man iväg osv.

Imorgon har jag en läkartid & så får vi se hur det blir, idag blev jag överraskad efter jobb,  så blev en fika på stan. Har haft en fin dag .
Hur  är det med er då? 

Hörs  imorgon sov gott 

Kram 



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det är bra med mig. Ja, som vanligt ska jag kanske säga. Hoppas det går bra hos läkaren idag då! Ha en fin måndag! /Eval8

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Här är det som vanligt.
Hoppas ditt läkarbesök gick bra.

Kram

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Ibland måste man låta bloggen vila, men suget återkommer. Förstår så väl om du inte hinner eller vill blogga på ett tag!
Sköt om dig och ha det bra!
Kramar

Kommentera inlägget här :