Den där Karl ...

publicerat i allmänt;
 
 
 
 
Ja när man ibland har beslutsångest, så får man fråga sina läsare även om jag tar det sista beslutet och ilandsproblem ha ha ha 
 
Men jag är sugen på en av dessa mest den svarta då jag har en del beiga mössor, och har en svart KL väska så kul att matcha.
 
Älskar ju mössa på denna tiden på året dock inte ännu då det varit så milt. Men lite svårt då jag har hjälm när jag cyklar till jobb & inte en hövding.
 
Måndag och ny vecka, planer? nja bad och träning är på att göra listan alla fall.
 
Använder du mössa?
 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Använder helst inte mössa, men däremot pannband ibland-
Svårt med färger på mössa så att en inte blir alltför blek.
Svårt att råda här. Båda är fina och det beror ju sen på färg på kappa/jacka.
kram.

2:a kommentar, skriven , av petra:

Nä ingen mössa än men så fort minusgraderna kommer fram åker mössan på, så fin den svart KL mössan var,kram

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Har du beiga så känns det väl läge att slå till på den svarta tänker jag. Lycka till med beslutet!

Kram

Kommentera inlägget här :