Gillar denna outfit

publicerat i Mode;
pinterest 
 
Mode & kläder är en stor passion för mig, att sen kunna matcha det på ett bra sätt är väl a och o jag gillar denna outfiten tex älskar de beiga och jordfärger ju som ni vet.
 
Älskar pinterest där man kan få tips på så mycket både outfits och tips på andra saker. 
 
Ibland blir det ju kortslutning i hjärnan, så då kan det vara bra att ta fram och scrolla i sina bilder man sparat.
 
Hittar ibland tips på om man vill förändra lite hemma, eller på balkongen så det är en rolig app.
 
Har du någon bra app för något?
 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag har en app för rallylydnad :D Visst är det fina färger!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vackra färger! Gillade tröjan men eftersom jag är så varm av mig så går den bort. Har några tröjor i skön kashmirull som jag gillar så de använder jag ofta och gärna.
Har flera en appar och en med växter är praktisk som talar om vad det är när jag tar en bild. Sedan har jag en bra app som översätter till och från olika språk "Dept". Den är mycket bättre är Google translate.
I övrigt en del appar som förenklar vardagen.
Kram och trevlig lördag

3:e kommentar, skriven , av Enna:

Älskar pinterest för inspo men också instagram :)

4:e kommentar, skriven , av Bi:

Härliga färger har ingen särskild app skrollar runt bland olika appar !
Kram ❤

Kommentera inlägget här :