Udda veckor

publicerat i tv tips;
lånad bild 
 
Började i går se denna serien udda veckor på discovery+ faktiskt bra och ovanligt att se henne i en allvarligare roll än som vi är vana vid ex sommaren med släkten och så.
 
Många kända skådisar och har du chans och gillade bonusfamiljen så kommer du nog att gilla denna med.
 
Älskar tv & film / serier denna tiden på året, så det blir en del. Finns så mkt att se på våra kanaler nu.
 
Pratade med min väninna en stund i kväll, maken jobbar nätter så jag har pysslat lite här hemma, gjort matlådor ätit .
 
Min IBS mage är inte så glad i kväll så skall snart hoppa i säng, börjar 9 imorgon så cykeln blir mitt färdmedel.
 
Ha en fin kväll 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Enna:

Hoppas du mår bättre imorgon <3

Svar: Tack snälla :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av petra:

Udda v och bonusfamiljen var mina favoriter så mysiga :) kram o lycka till på cykeln i morgon bitti

Kommentera inlägget här :