15 Januari

publicerat i allmänt;
lånad pinterset
 
Ja idag är det ju tulpanens dag och jag ÄLSKAR tulpaner, har inte köpt men gör det till nästa helg då vi båda kan njuta av dom.
 
Men så många olika fina sorter det finns, jag hade ingen aning om det. Söndag idag och min sista lediga dag.
 
Jobbar 7/8 dagar måndag till måndag 1 fridag som kommer, tufft även jag jobbar 50% men bara att kämpa på ...har en del inplanerat i veckan måste ta ut mina piercingar för en hjärnröntgen på onsdag.
 
Sen sätta dit som igen, men ja så är det. En röntgen jag väntat på i ca 6 månader tillbaka, och är grunden för vidare utredning. 
 
Sen skall vi försöka få till ett bio besök och se Otto filmen .....
 
Hur ser din dag ut?
 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Fast det är väl bara den 15: e i dag ;-)
Det låter som bra planer och ett biobesök är alltid trevligt.
Tulpaner är så fina och det finns många olika vackra sorter. Här blev det röda som är helt okej. För vår del blir det en lugn söndag bara.
Så skönt att det äntligen är tid för den röntgen som du väntat på så länge.

Kram och god söndag nu <3

Svar: Ha ha ja så klart är det bara den 15 :) låter som en skön söndag kram <3
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Amanda (Swedish Passport):

Åh, missat helt att det är tulpanens dag! Får helt klart ta och köpa hem en bukett :) Och så skönt att röntgen äntligen blir av efter att du väntat så länge :)

3:e kommentar, skriven , av Eval8 :

Har du 8 dagars vecka? Så bra, lättare att hinna med då🤪vi har varit ute och gått, stannade till hos svåger och svägerska en stund. Hoppas röntgen går bra!

Svar: ha ha nä men på 8 dag jobbar jag 7 så klart :)
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är tulpaner vackra.Köper dem oavsett nu varje vecka och har gjort det sedan före jul
Skönt att du fått tid för din hjärnröntgen, men det var verkligen lång väntetid.
Även en hel del på gång men bara trevligheter.
Önskar dig en skön söndag.
Kram

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Åh tulpaner 🌷 är så fint och vårligt kul den filmen vill jag oxå se tror den e bra 👍 här är det lugna gatan så skönt med en chill söndag kram

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Åh tulpaner 🌷 är så fint och vårligt kul den filmen vill jag oxå se tror den e bra 👍 här är det lugna gatan så skönt med en chill söndag kram

7:e kommentar, skriven , av Hannas krypin:

Gillar verkligen tulpaner, det är så fint. Hur kommer det sig att du behöver jobba så många pass i rad när du bara jobbar 50%? Inte ens jag som jobbar heltid behöver jobba 7 av åtta dagar.

8:e kommentar, skriven , av Hannas krypin:

Gillar verkligen tulpaner, det är så fint. Hur kommer det sig att du behöver jobba så många pass i rad när du bara jobbar 50%? Inte ens jag som jobbar heltid behöver jobba 7 av åtta dagar.

Svar: håller med det skulle bli ett bättre schema men blev ett skit schema ...mitt schema är så
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :