Fredags gott

publicerat i allmänt;
 
Lördags morgon och jag sov till 10.30 vilket var behövligt, efter 7 av 8 arebtsdagar vill jag lova. Jag & maken hade vårt fredagsmys med pizza i torsdags då han sen jobbar nätter över helgen.
 
Så igår hade vi köpt hem lite gott till mig det var ju ändå fredag, blev färska bär hallon & blåbär. Mums var det och så såg jag 2 filmer i rad franska som jag är svag för.
 
Sen var det dax att lägga mig, läste lite till ögonen gick ihopa ha ha ha skönt att vakna utan klockan.
 
Idag lördag har jag inga planer och det är rätt skönt tycker jag, har lovat mig själv att 2023 skall jag lyssna mer på min kropp & dess signaler.
 
Börja lyssna på poddar, läsa lite grekisk mytologi tänkte jag. Sen även böcker, lära mig stänga av ljudet på min mobil när jag faktiskt vill vara i fred ....
 
 
Året har haft en bra början för mig känner jag, och det känns bra :) 
 
 
Har året börjat bra för dig? 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så gott med färsk frukt. Just hallon och blåbär är en favorit. Själv äter jag dem gärna tillsammans med naturell yoghurt på morgonen.
Året har väl börjat helt ok får jag säga men nog längtar jag efter sol och lite varmare tider...

Kram och god lördag nu!

2:a kommentar, skriven , av Eval8 :

Så gott det ser ut. Det är skönt att bara ta dagen som den kommer ibland! Njut av lugnet!

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt med en ledig dag.
Och färska bär och frukter tycker jag om. Blir allti det till frukost med yoghurt.
Tycker att året börjat bra och som vanligt är det ju jag som har huvudrollen i mitt liv och kan påverka mycket.
Kram och trevlig kväll.

4:e kommentar, skriven , av Ullie:

ett varmt gott bad kanske
ja är för dålig på just egentid även på dagar då jag är själv. men det hade varit bra att kunna göra det vissa dagar
men ja håller med sovmorgon slår alltid högt för mej gillar inte tider på morgonen

5:e kommentar, skriven , av Ullie:

ett varmt gott bad kanske
ja är för dålig på just egentid även på dagar då jag är själv. men det hade varit bra att kunna göra det vissa dagar
men ja håller med sovmorgon slår alltid högt för mej gillar inte tider på morgonen

6:e kommentar, skriven , av Ullie:

ett varmt gott bad kanske
ja är för dålig på just egentid även på dagar då jag är själv. men det hade varit bra att kunna göra det vissa dagar
men ja håller med sovmorgon slår alltid högt för mej gillar inte tider på morgonen

Kommentera inlägget här :