Mina fötter trivs ..

publicerat i skor;
Har alltid i livet tidigare gått efter att skorna skall va snygga, men visst vill jag det ännu men med lite klokare baktanke.  Har kommit på att mina fötter trivs bäst i birkenstock skor.
 
Har även boots som är så ljuvliga att gå, även i modetidningar bär dom birkisar. Dessa har jag kollat in för vår/ sommar ser underbara ut.
 
Har sandaler, olika modeller men alla har samma sula så jag stor trivs. Och så är jag snäll mot mina fötter ...
 
Vad väljer du för skor & varför?
 
Kram å fin lördag 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Numera väljer jag alltid bra och bekväma skor av god kvalitet. Bra skor får kosta. Sedan vill jag att de ska vara snygga också men komforten är A och O för min del. Visst ska vi vara snälla mot våra fötter!

Kram och god lördag!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Numera väljer jag alltid bra och bekväma skor av god kvalitet. Bra skor får kosta. Sedan vill jag att de ska vara snygga också men komforten är A och O för min del. Visst ska vi vara snälla mot våra fötter!

Kram och god lördag!

3:e kommentar, skriven , av Carro:

Bekväma skor är så viktigt!

4:e kommentar, skriven , av Carro:

Bekväma skor är så viktigt!

5:e kommentar, skriven , av Bi :

Dom där ser sköna å snygga ut ! Själv väljer jag helst Hoka i sportskor å Birkenstock är ju oxå sköna har ju problem med en fot som jag fått laserbehandling för så för mig är det viktigt med skor även om det är dyrt för "smakar det så kostar det"
Kram å fin lördag ❤

6:e kommentar, skriven , av Bi :

Dom där ser sköna å snygga ut ! Själv väljer jag helst Hoka i sportskor å Birkenstock är ju oxå sköna har ju problem med en fot som jag fått laserbehandling för så för mig är det viktigt med skor även om det är dyrt för "smakar det så kostar det"
Kram å fin lördag ❤

7:e kommentar, skriven , av Eval8 :

Eftersom jag har problem med höft och ländrygg är det viktigaste att skorna är bra och bekväma.

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Dessa ser verkligen sköna ut och visst kan skor, boots och sandaler vara sköna och snygga- Jag köper bara skor i skinn och vill alltid testa dem först. Så dessa Birkestockboots du köpte kunde jag aldrig köpa. DE såldes inte i butik.
Kram

Kommentera inlägget här :