Silver smycken

publicerat i Smycken;
 
 
Silver är ju såå snyggt och jag tycker det är kul om man hittar sådant som inte finns i massproduktion vilket jag gjorde på en marknad i Hörby i sommar.
 
Blev så förtjust i deras silversmycken så jag tog ett visitkort, gick in och tittade runt såå mycket fint och trevligt bemötande.
 
Något för alla, ringar, örhänge, armband, halsband ja allt gillar du silver smycken så titta  in  HÄR  kika runt och njut....
 
Dom designar & tillverkar själv, Elisabet formger de flesta, tillsammans med sin man ställer dom ut på olika marknader runt om i Sverige.
 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Silversmycken är verkligen fina. En före detta kollega till mig designar smycken och de är verkligen fina.

Kram och god tisdag <3

2:a kommentar, skriven , av Test:

Test

3:e kommentar, skriven , av test:

test

4:e kommentar, skriven , av Test name:

Test comment

5:e kommentar, skriven , av Test name 2:

Test comment

6:e kommentar, skriven , av Test name 3:

test comment here..

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jättefina smycken! Förstår att du blev förtjust och att några fick följa med dig hem. Jag är också förtjust i silver men alternerar med en del mer guldiga dagar.Tycker om smycken och att variera de jag har.
Kram

8:e kommentar, skriven , av Enna:

Så fina! Älskar också silver :)

9:e kommentar, skriven , av Enna:

Så fina! Älskar också silver :)

10:e kommentar, skriven , av Enna:

Så fina! Älskar också silver :)

Kommentera inlägget här :