Dagen före fredag ..

publicerat i allmänt;
 
Då var det torsdag och kom hem för en stund sedan, varit och fikat med en trevlig kvinna jag följer på instagram. Så trevligt och lättsamt.
 
Igår fikade jag med en annan vän från jobbet, åh gud vad vi skrattade och tiden bara sprang iväg. Nu har jag fikat 2 dagar i rad så nu blir det inte mer på ett tag. 
 
Maken är ledig i helgen så vi skall ta och ge oss ut på promenad om vädret tillåter vill säga.
 
Idag slipper jag göra mat, gjorde igår så det räcker idag med, vilket är rätt skönt faktiskt.
 
Fick en tid tillbaka till ortopeden, sen till en annan som skall kolla mitt hjärta, och massa tester, hoppas det går bra ..
 
Gråväder idag tänt upp med ljus, ger en mys känsla och det behövs...
 
Hur har din dag varit?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så trevligt med fika dagarna två. Lättsamt och glatt är inte fel.
Då hoppas jag att dina läkarbesök går bra.
Så här långt har min dag varit bra och snart är det kväll. En lugn och skön sådan ser jag fram emot. Här blir det också rester till middag vilket är smidigt och bra.

Kram och god kväll <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt och roligt att möta vänner. Tillvaron blir ju då lättsammare.
Hoppas på givande läkarbesök.
Har både igår och idag haft fina, goda och roliga dagar. Blir liknande i morgon.
En del goda restaurangbesök så maten hemma hoppar jag över, Räkor och goda ostar känns gott och bra,
Trevlig kväll.
Kram

3:e kommentar, skriven , av ulllie:

älskar att få lite extra energi med fika vänner . synd vi inte bodde närmre säger alltid det . <3
va härligt ni är lediga båda två kramiz

4:e kommentar, skriven , av johanna:

Så mysigt med fika två gånger <3

5:e kommentar, skriven , av Veiken:

Fika är helt klart underskattat, härligt att vara med fikavänner!
Hoppas allt är bra med dig och att vi har en fin november! :)
Kram

6:e kommentar, skriven , av Enna:

Kul att lyxa till med mer än en fika ;)

Svar: Ja en fika är aldrig fel :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :