Drömmer drömmer

publicerat i allmänt;
 
Vaknade av att jag drömde och det var ingen rolig dröm, men sånt kan man inte påverka. Vaknade upp en aning snurrig, fick sitta en stund på sängkanten, vilket jag iofs måste göra varje morgon.
 
Igår träffade jag en väninna och fikade, hon gör mig glad, och vi ses inte sådär jätte ofta, men alltid en del att prata om.
 
Tog en sväng in om på hm hon köpte en kappa, jag har kappor & jackor så det räcker och för många egentligen.
 
Idag skall jag ta mig ut en sväng, om jag slipper regnet, annars får det va så. Tänkte kolla efter en räkbomd på maxi.
 
Blir en lugn lördag som det ser ut nu ..
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eval8 :

Hoppas att du hittar en räkbomb!
Här har varit riktigt bra väder. Uppehåll och lite sol emellanåt. Tyvärr gav jag mig på att torka äppelskivor i ugnen, fem timmar ska det ta. Vågar inte gå hemifrån under tiden, om det skulle hända något. Annars lockar det ju att vara ute i så fint väder!
Ha en fin lördag!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Trevligt att du kunde komma ut en sväng. Förstår att du fortfarande har ont efter operationen.Har spenderat dagen med vänner och sedan blev det mer av detta i kväll när vi var bjudna på skaldjur hos andra vänner i kväll. En bra dag.
Kram och trevlig söndag.

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trevligt att du kunde komma ut en sväng. Förstår att du fortfarande har ont efter operationen.Har spenderat dagen med vänner och sedan blev det mer av detta i kväll när vi var bjudna på skaldjur hos andra vänner i kväll. En bra dag.
Kram och trevlig söndag.

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trevligt att du kunde komma ut en sväng. Förstår att du fortfarande har ont efter operationen.Har spenderat dagen med vänner och sedan blev det mer av detta i kväll när vi var bjudna på skaldjur hos andra vänner i kväll. En bra dag.
Kram och trevlig söndag.

Svar: Åh skaldjur är ju såå gott :) låter som en fin lördag kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :